wtorek, 1 września 2015

opi | sea you in hollywood


Sea You In Hollywood lubię, bo ma morze w nazwie i jest turkusowy, a wszystko co turkusowe kojarzy mi się z jedną z moich Osób i lubię mieć przy sobie ten kolor. W podobnym klimacie, ale o większej sile rażenia jest Orly Sweet Peacock, kliknij śmiało. Ja czuję posiadania obu, bo jestem lekko skrzywiona.

Konsystencja jest nieco rzadsza niż w przypadku kremów, ale po dwóch warstwach osiąga 100% krycie. Nie jestem pewna czy zostawia smugi, bo zawsze używam lakieru nawierzchniowego. Trwałości też nie mogę w związku z tym ocenić, ale mogę wam powiedzieć, że lakiery OPI nieco taniej można kupić to tu, to tam. 

Kolor turkusowy w przypadku Sea You In Hollywood wpada w stalowe odcienie, to jest stalowy turkus. Na nadchodzącą jesień jest idealny!! Wiem, że moja ekscytacja w pewnym momencie będzie musiała mieć miejsce w domowym zaciszu, ale rozpiera mnie energia i nie jestem przeziębiona, więc do przodu patataj.

Dziękuję za uwagę :) Buziaki ahoj!
Stri

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor, faktycznie idealnie pasuje na jesień :) I dobrze komponuje się z pierścionkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek jest jakiś zaczarowany, bo do każdych paznokci się dopasowuje na swój sposób i raz wychodzi z niego fiolet, raz róż, innym razem niebieskość itd.. :)

      Usuń
  2. ładny, ale sweet peacock ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerazilo mnie moje zdjecie i ucieklam, to konto jest starsze niz wegiel

      Usuń
  4. Czy to piękny ametyst po Babci? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królewski pierścień :) Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...