środa, 2 września 2015

orly | beach cruiser



Zjawiskowy róż typu highlighter / podkreślacz z kolekcji Feel the Vibe. Do mnie trafił dzięki Angel (dzięki dzięks!) i idealnie wstrzelił się w okres, kiedy potrzebowałam poprawiaczy nastroju. Polecam, bo konsystencja nie sprawiła mi problemu, a z neonami bywa przecież różnie. Schnie bardzo sprawnie, ja nakładałam go na bazę z Sally Hansen, a zamalowywałam powierzchnię topem Orly Glosser. LOOOOVE.............


Kolor przypomina bardziej ten na pierwszym zdjęciu niż tutaj, bo aparat był pod takim samym wrażeniem neonowego odcienia jak ja ;) Nałożyłam go bez białej bazy i było dobrze, ale mam nawet taki biały lakier z Orly pod neony, Jeżosław mi kupił na targach. Konsystencja nie jest za rzadka ani za gęsta, lakier jest naprawdę na wysokim neonowym poziomie :)) Schnie do satynowego półmatu i czeka na decyzję - pokryjesz mnie topem czy mnie nie pokryjesz?

Buziaki ahoj!
Stri

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...