piątek, 4 września 2015

zoya pixie dust | lux



Dzień dobry, dzień dobry! Pokażę Wam dzisiaj przepiękny lakier, który dostałam od Hexxany :* Dziękuję, jest jedyny w swoim rodzaju. Mam dwie podobne propozycje z innych firm, ale ani jedna ani druga nie umywają się do Zoya LUX.

Na ten lakier miałam ochotę już od kilku miesięcy, cała kolekcja jest cudowna i ja jestem zakochana. Mogłabym przygarnąć większość z tych strukturalnych dzieł sztuki. Moim zdaniem piaski mają same zalety - są bardzo ładne, szybko schną, można zostawić matowo-matowe lub matowe z drobinkami wykończenie (I sparkle, what's your superpower?) albo można pojechać topem i być glitter-y.


Pozdrawiam Was bardzo, bardzo serdecznie i mam nadzieję, że pijecie ciepłą herbatę i macie w pobliżu kocyk.
Buziaki ahoj,
Stri


9 komentarzy:

  1. Mocny efekt, coś dla prawdziwych fanów *blink*blink*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny! Przypomina mi wykończeniem piaski glitterowe od BarryM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomina, tak, ale to nie jest to samo. mam dwa, jednak są inne :)

      Usuń
    2. Mi się kojarzy z Duchess #338 - kolor inny ale drobinki bardzo podobne.

      Usuń
  3. Ja jem rozwodniony kisielek za którym stoi cała historia. Rozsadza mi głowę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...