poniedziałek, 5 października 2015

aengland | excalibur

Dzień dobry Kochani,



Dzisiaj something special. Lakiery A-england są otoczone tajemniczą warstwą luksusu. Ja nie mam żadnego, ale u Słomki znalazłam chwilę, żeby użyć Excalibur. To ten pierwszy, prawda? Opis producenta: a steely grey hue filled with multi-dimensional shimmer, creating a unique fusion of silver and gold - a shade to match a hero's blade.

Na zdjęciu złota nie widać, ale poszukajcie w grafikach Google. Warto jeśli macie ochotę na coś szalonego.

Jest również Excalibur Renaissance, ale chyba już nie ze złotem. Srebrne lakiery polubiłam przez Beyonce (true story), bo przedtem w ogóle nosiłam zawsze srebro i złoto wydawało mi się tandetne. Żółte złoto. Teraz już wiem, że chłodne srebro średnio do mnie pasuje, ale na paznokciach jak najbardziej nadal mi się zdarza. Anyways, taki paznokciowy akcent poniedziałkowy. Miałam nadzieję przygotować dzisiaj post na temat konferencji YR, obawiam jednak, że nie zdążę.

Słońce świeci i mnie rozleniwia, a jak jest u Was?

Dzień dobry ahoj,
Stri

4 komentarze:

  1. Raczej imprezowy efekt. Pozdrawiam Cię serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczny dzień i u mnie.

    Nazwa idealna dla tego pięknego lakieru.
    Używałabym do subtelnych zdobień na tle jakiegoś matowego.

    Ahoj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na lakier o takim wykończeniu, ale w kolorze różowego złota...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...