poniedziałek, 16 listopada 2015

yves rocher | granatowyprawieczarny

Aloha!

Granatowy lakier Yves Rocher jest mocnym produktem - pigmentacja, schnięcie, pędzelek, buteleczka itd. Wytrzymałość to jedyne, czego nie mogłam sprawdzić (pomiędzy bazą, a topem trudno cokolwiek ocenić).



Jest głęboko granatowy, przy grubszej warstwie wystarczy jedna. Ja stosuję dwie, bo zawsze dwie. Nie jest taki ciemny, może światło było nie takie. Tzn jest ciemny, ale nie cały czas jest ciemno-czarny. Schnie naprawdę sensownie, pędzelek jest dobrze ścięty, buteleczka ma dobrze wyprofilowaną szyjkę, nie ma problemu z zakręcaniem. Ostatnio miałam taką przygodę z jakimś lakierem, aaaa już wiem. Z Lovely, po którym nie spodziewałam się zbyt wiele i właśnie tyle od niego otrzymałam.

Paznokcie malowałam jak zwykle przed snem leżąc z kotem na plecach i przy pozostawiającym wiele do życzenia świetle. Jak żyć ;P Mam żarówkę nad łóżkiem, ale jest w ikeowej obudowie, a tam się topi plastik jak jest więcej niż 40W. Cena online to 11.90 zł, kliknijcie o tutaj lakier do paznokci.

Mam ostatnio brak czasu, bo sezon w pełni. Jednak nie rezygnuję i jak mogę to jestem. Dobry wieczór ;)

Stri

14 komentarzy:

  1. Idealny na jesień! Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie, ja jeszcze 3 godziny w pracy, a później do Kiciuniów. Na jesień naprawdę jest fajny.

      Usuń
  2. Kolor przecudny, ale YR mnie już niczym nie skusi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to się skusiłam jeszcze na dwa odcienie, są mega napigmentowane!

      Usuń
  3. Całkiem fajny ten granacik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak,nie przepadam za bardzo za firmą YR, ale ten kolorek wydaje się naprawdę śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...