sobota, 19 marca 2016

yves rocher | indygo

To jest jeden z tych odcieni, które sprawiają, że chce się malować. Nawet gdyby jakość nie była tak bardzo super, druga warstwa zależała od pierwszej, gdyby coś było nie tak z pędzelkiem. Chciałoby mi się nawet wtedy, a to już coś. Na szczęście wszystko inne jest idealnie, więc muszę Wam opowiedzieć i wysłać do salonów stacjonarnych, żeby obejrzeć kolory.


Lakier kupiłam kiedyś spontanicznie, bo mi zabrakło do kolejnej pieczątki, a kończę poziom i chciałam pieczątkę. Chciałam też lakier, nie oszukujmy się. Wybrałam Indygo trochę bez przekonania, bo ciągle te niebieskie i niebieskie i nie po to się pozbywałam, żeby teraz znowu i na kij mi ten niebieski, ale inne nie były takie ładne, więc niebieski. Indygo.

14,90 zł za 5 ml, link do sklepu internetowego. Kryje przy grubszej warstwie, ale ja wolę dwie. Błyszczy się jak szalony, podobno pomaga mu w tym ekstrakt z roślinnej żywicy drzewa Elemi. Mnie pomaga Seche Vite. Trwa wtedy do pięciu dni, przeważnie czwartego dnia następuje zmiana warty. Odcień jest unikatowy, przynajmniej w moim Helmerze nie znajduję nic podobnego. Polecam serdecznie, a jeśli ta niebieskość jest dla Was zbyt jasna to Yves Rocher ma w swojej ofercie również granat*, który trafił do mnie kiedyś w ramach współpracy. Granat jest przepiekny, niestety bez promieni słonecznych nie zobaczycie całej jego okazałości. W cieniu trochę się marnuje i przypomina czerń, ale jest to zdecydowanie granat.

Miłego dnia, ahoj!
Stri

7 komentarzy:

  1. Piękny lakier :). Lubię takie atramenty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... ja elemi lubię w perfumach, w lakierze do tej pory nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kuś :P ale zerknę na fiolety, bo to tylko 5ml :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No i gdzie jesteś, halo!
    Kolor piękny, ale ile można go oglądać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...