środa, 12 stycznia 2011

czasu coraz mniej

no to teraz posprzątam w mieszkaniu, ugotuję, wypiorę.. dobrze, że jeszcze nie kupiłam żelazka (misja na styczeń), bo musiałabym też wyprasować.
och (westchnęłam)

wieczorem broadwalk empire, bo na monopol nie mam chyba siły.
może kawa? nie wolno, nie wolno...

pan lekarz dermatolog jest spoko. też się przeprowadził do gdańska z krk i też nie miał żadnych znajomych :)) z rzeczy, o których mogę napisać: poradził mi cetaphil (emulsję i krem) i powiedział, że spacery nad morzem zrobią resztę ;P

morze było dzisiaj zielone, a niebo granatowo-fioletowe. coś niesamowitego.

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...