czwartek, 10 lutego 2011

eco tools brushes

6 częściowy zestaw pędzli do oczu jest znów dostępny na iherb.com
ja ostatnio kliknęłam 2 zestawy

Eco Tools, Bamboo 5 Piece Brush Set


Eco Tools, Bamboo Mini Brushes, 6 Brushes


napiszę coś więcej po praniu, ale najpierw muszę się upewnić, że umiem wyprać tego mini kabuki. włosie jest super miękkie, przesyłka dotarła w ciągu 10 dni od kliknięcia w bardzo sensownym kartoniku, z papierem w środku (eko na maksa;), dostałam też próbki, co było bardzo miłe, bo w ogóle się nie spodziewałam.
w sieci dużo jest miejsc, gdzie można zdobyć cupon code na 5% off przy pierwszym zamówieniu, z którego ja również skorzystałam, więc cała zabawa kosztowała mnie 30zł z groszami (już z przesyłką, kt kosztuje 3$, nieubezpieczona/nierejestrowana, ale bezpieczna i podlega reklamacji, jeśli towar do nas nie dotrze)
lubię takie okazje. jestem bardzo zadowolona.
na pierwszy rzut oka mogę powiedzieć, że pędzelek "do rozcierania" jest ogromny i nie wiem gdzie mam nim coś rozcierać. jeśli chcę bardziej precyzyjnie rozetrzeć cień, ten pędzel jest dla mnie o wiele za duży.
pędzel do pudru jest dobrze przemyślany, bo ze względu na swoją płaskość, dobrze się nim "dociska" puder do twarzy nie trąc twarzy (moja sucha skóra tego nie lubi).
mini kabuki jest przesłodki i świetnie sprawdza się do różu i bronzera. to mój pierwszy kabuki, jestem tak podekscytowana... ;D aż mam ochotę używać różu codziennie, niestety mam tylko jeden matowy odcień (nie mogę się przekonać do drobinkowych odcieni, mimo, że podoba mi się jak wyglądają na innych dziewczynach), ale zawsze lepiej jeden niż żaden.

5 komentarzy:

  1. Wykupili mi wszystkie w Superpharmie, a tak bardzo chciałam je zmacać ;P
    Cóż teraz i tak mam nowy obiekt westchnień, czyli... pędzle Sigmy w tubie *__*!
    eh!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się na pędzle z sigmy czaiłam odkąd zobaczyłam je u jeszcze wtedy Vintage Sister :) minęła już kupa czasu, a ja nadal ich nie kupiłam. ale czuję, że rok 2011 będzie rokiem pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, ile razy widziałam pędzle eko tools zawsze przerażał mnie ich rozmiar właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zapytać jak się sprawują te mini pędzelki? :) Czytałam, że nadają się tylko do sypkich cieni... czy do cieni prasowanych też się nadają?

    Z góry dzięki za odp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tych maluchów używam do wszelakich cieni, częściej do prasowanych i przeważnie używam ich do rysowania kresek na górnej i dolnej powiece tzn nawet nie kresek per se, ale takich linii do obrysowania oka w okolicy rzęs. nie nakładam już nimi cieni na całą powiekę, po prostu mam inne pędzle od tego.
      pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...