wtorek, 1 lutego 2011

po trudnej nocy przychodzi (trudny) dzień

mam atak azs. mam ochotę wydrapać sobie skórę z pleców. ciekawe jest to, że mimo, że wiem co mnie czeka i wiem co powinnam robić i że trzeba przeczekać, gorsze dni zawsze są tak samo uciążliwe i odkrywam moją dolegliwość na nowo.

również coś z oskrzelami mi nie działa.
dzisiaj chyba nie pójdę biegać. hmn.

a luty (i marzec?) jest miesiącem nie nabywania nowych towarów. nowa kolekcja ecco zaraz wejdzie do sklepów, mam ochotę na jeden model..







zdjęcia z http://www.ecco.com/pl/pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...