środa, 23 marca 2011

10% rabatu w drogeriach rossmann do 30 marca


Dziewczyny,

jeśli używacie baterii (a kto nie używa..) i zalegają Wam gdzieś czekając aż zbierzecie się do wyrzucenia ich w odpowiednim miejscu, Rossmann zachęca do pozbycia się ich przy okazji zakupów. Nie mam pojęcia ile baterii trzeba wrzucić i czy rabat jest na cały asortyment (podejrzewam, że tak). Szczegóły akcji tutaj. Ja używam baterii wielokrotnego użytku (akumulatorków), ale od czasu do czasu zdarza się, że w podróży kupuję jedną, czy dwie baterie AAA do mp3. Jak na złość nie mam teraz żadnej, bo wrzucam je do pojemników na odpady elektroniczne (no takie pudełko na baterie w sklepach z komputerami), ale może Wy macie i wykorzystacie okazję :)
Dajcie znać, jeśli dowiecie się czegoś więcej na temat tej akcji. Ja popieram, bo wyrabia dobre nawyki i uruchamia myślenie o tym, co dzieje się z odpadami i ile badziewia zużywamy.

4 komentarze:

  1. słyszałam o tej promocji szkoda ze nie mam rosmana w poblizu;<

    OdpowiedzUsuń
  2. O dobrze wiedzieć :) Może gdzieś znajdę jakieś baterie, bo raczej to mam same akumulatorki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że warto, no bo czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat byłam dzisiaj w Rossmannie, więc mogę zdać relację.
    W zasadzie wystarczy 1 bateria, a rabat jest na wszystko. Aktualnie nie obowiązuje żadna gazetka, więc tak naprawdę w ten sposób robimy sobie promocje na co tylko chcemy. Niemniej jednak warto się wybrać, bo jest też sporo kosmetyków w CND.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...