środa, 9 marca 2011

aubrey organics: lumessence lift

Wraz z pędzlami z Eco tools, przyszła do mnie próbka Lumessence Lift z Aubrey Organics. A dokładniej firming renewal cream with CoQ10 liposomes. Postanowiłam wypróbować go na noc, no i co - absolutnie genialnie zmniejszone pory, twarz wygładzona, przyjemnie ściągnięta. Nie wygląda już jak polskie drogi tylko jak niemiecka autostrada. wow wow WOW. No dobrze, ale co dalej? Mały research i wiem już, że Aubrey Organics mają dystrybutora na Polskę. Niestety, poszukiwany przeze mnie produkt nie jest dostępny w ogóle w ofercie. Na iherb mają go za $28.48, na ebayu za 35. ale ja nawet nie mam konta.. wszędzie indziej jest za ok 115 zł.


Skład produktu nie mówi mi wiele, aczkolwiek alkohol na drugim miejscu daje do myślenia.

INGREDIENTS INCI: Aqua, cetyl alcohol, alcohol denat. (38b, lavender*), butyrospermum parkii (shea butter)*, glycerin, rosa rubiginosa (Rosa Mosqueta®) seed oil*, avena sativa (oat) kernel protein, citrus grandis (grapefruit) seed extract, phospholipids (liposomes†), ubiquinone (CoQ10), tocopheryl acetate, sodium PCA, panthenol, sodium hyaluronate, retinyl palmitate, ascorbyl palmitate, xanthan gum, arginine, lysine, glycine, proline, acidophilus/grape ferment, glyceryl linoleate, glyceryl linolenate, pullulan, algae extract, corthellus shiitake (mushroom) extract, citrullus lanatus (watermelon) fruit extract, citrus paradisi (grapefruit) peel oil, hamamelis virginiana (witch hazel) water, ascorbic acid, aloe barbadensis leaf, glycine soja (soybean) oil, daucus carota sativa (carrot) root extract, beta-carotene, raphanus sativus (radish) extract.

*Organic
†Moisturizing, Humectant, Vitamin, Alpha-Hydroxy and CoQ10

Efekt wow na skórze utrzymał się kilka minut. Naprawdę byłam pod wrażeniem. Może przy dłuższym stosowaniu faktycznie moja skóra będzie gładsza, delikatniejsza itd. Być może. A być może nie.
Niemniej jednak na aubrey organics pl są promocje, całkiem ciekawe. Nawet rozważam, ale pewnie - jak to zwykle bywa - na rozważaniu się skończy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...