wtorek, 29 marca 2011

darmowe próbki produktów lily lolo: róże i bronzery już są!

dzisiejszy newsletter od costasy.pl zawierał w sobie update dotyczący dostępności próbek produktów Lily Lolo. nadal nie możemy kupić samych próbek (ani w ogóle kupić, próbki dostajemy za darmo przy zakupach), nadal jest limit 4 woreczków strunowych, ale przynajmniej coś się ruszyło i w ofercie znajdują się bronzery i róże. hurra!
zdjęcie pożyczyłam sobie z newslettera. mam nadzieję, że costasy.pl nie ma nic przeciwko.

informacje TU.

5 komentarzy:

  1. Ech, też dostałam i kusi mnie, żeby zamówić, ale niestety muszę oszczędzać,eeech. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie kusi żeby spróbować ich podkłady mineralnego, miałam próbki Pixie i byłam zadowolona, ale trudno mi tam idealny odcień dobrać a z LL Porcelain wydaje się taki

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też kuszą, ale jeszcze muszą trochę poczekać. może po lecie albo w trakcie.

    no właśnie porcelain też wydaje mi się, że by mi pasował

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi wysłali newsletter, kusiciele...

    Chętnie spróbuję ich róży, tylko nie wiem jaki odcień wybrać. Powinnam coś chłodnego, ale jak patrzę na Candy Girl to wydaje mi się taki żarówiasty, a Oh la la z kolei zbyt ciemny... sama nie wiem.

    Porcelain używa moja bladolica koleżanka i jest zadowolona,ładnie kryje, nie ciemnieje, raczej nie wpada konkretnie w żółty lub różowy, wydaje mi się, że jest neutralny, no i jest na prawdę jasny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z candy girl i ohlala mam tak samo! nie wiadomo do końca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...