poniedziałek, 7 marca 2011

domowe frytki, denko, wanienka i zaskakująco świetna obsługa klienta

Kupiłam 2 róże z Lovely, Cinnamon Lady i Coral Fiesta. Chyba dokupię resztę, te 2 są genialne!
Wypożyczyłam kilka książek, m.in. Kroniki Amberu (niestety tylko tom 1/10). Kupiłam bilety na King's Speech na środę i zaczęłam porządki wiosenne.
Boli mnie głowa. Oglądam Kod Leonardo DaVinci, książkę czytało mi się bardzo dobrze i mam z nią same pozytywne wspomnienia. Chyba dzisiaj położę się wcześniej.
Byłam jeszcze dzisiaj w Sephorze. Pokręciłam się chwilę i zwróciła na mnie uwagę Pani Sprzedawczyni. Była bardzo miła, komunikatywna, dała mi próbkę kremu nawilżającego przeciwzmarszczkowego i próbki 2 podkładów: healthy mix, nad którym zastanawiam się odkąd wszedł na rynek i sephora coś tam matujący/o wykończeniu matowym. Mam nadzieję, że się sprawdzą i nie zatkają mi porów. Byłoby superrr.
Jest teraz promocja 3 za 2 i marzy mi się ta taka "wanienka". W sumie niekoniecznie taka przezroczysta, bo jak ją zachlapię to będą zacieki. Ale po co mi ona teraz - nie mam miejsca w łazience już na nic ;))
Już prawie zużyłam 5 produktów z denka, niedługo coś o nich napiszę. Chociaż o (genialnym) balsamie z Deliplus dla skóry atopowej za 2 euro, niestety niedostępnym w PL, nie wiem czy jest sens pisać ;)

"Intimacy" Chéreau mi się przypomniało. Muzyka świetna.

3 komentarze:

  1. A gdzie o domowych frytkach? :D Kocham frytki robione w domu i czekałam na recenzję ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. frytkami kusisz :D a ja chyba skusiłam Cię tymi różami. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Ja muszę dokupić Cinnamon Lady i Cranberry Kiss (Red Dance jest dla mnie za czerwony chyba... ale jeszcze pomyślę)

    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Kat, O domowych frytkach w tytule :D ja bardzo lubię jak ziemniaki są słodkie i posolone. mniam. i muszą być takie trochę puchate. uwielbiam.
    w Częstochowie mamy ulicę frytkową, ale w innych miastach Polski nie spotkałam takiego miejsca. a domowe i tak najlepsze :)
    @Idalia, jestem bardzo zadowolona i się okazało, że nie muszę wydawać kupę kasy na róż ze sleeka itp. I ta cena! Szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...