niedziela, 6 marca 2011

sól do kąpieli rozgrzewająca be beauty spa

Limited Edition soli z biedronki charakteryzuje się tym, że jak sobie ją wsypiemy do wody - zabarwia ją na kolor moczu. Serio. Wanna wyglądała tak, jakby ktoś do niej nasikał. Nie pachnie wystrzałowo, raczej dziwnie. Nie kupię jej ponownie, z wydajnością jest chyba normalnie. Wystarczy nam na 4, może 5 kąpieli. Bez szału. Kosztowała ok 4 zł, więc mogę to sobie to darować. Były inne zapachy, jeden przypominał mi domestosa (ocean się chyba nazywał), a reszty bałam się powąchać. no nie wiem. chciałam, żeby mi się podobał ten produkt. nie podoba mi się. Nie jestem pewna czy zmiękcza skórę, bo peelingowałam się syreną. na pewno jej nie nawilża.

8 komentarzy:

  1. Mialam w rekach te sol i z ciekawosci sprawdzilam zapach.Skutecznie odstraszyl.Teraz widze,ze bardzo dobrze bo bylby to zakup z serii KIT ROKU....
    Boje sie barwionej soli na pomaranczowo poniewaz jakis czas temu juz nie pamietam firmy ale mialam sol do stop.Przygotowalam sobie relaksujaca kapiel i zasiadlam przy komputerze jak zwykle to robie.Nie minelo 5 minut jak z ciekawosci spojrzalam na stopy i....oniemialam-byly wsciekle pomaranczowe!Niestety to byla pelnia lata i za nic nie moglam usunac tego koloru.Przez kilka dni musialam nosic pelne buty i probowalam wszelkich mozliwych srodkow aby diabelkski barwnik zszedl ze skory....
    Teraz to wspominam ze smiechem ale wtedy tego tak nie widzialam....

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że tego nie kupiłam..chociaż miałam to na oku

    OdpowiedzUsuń
  3. no raaaaaaczej! kosmetyki be beauty są pozytywne, ale nie wszystko co tanie jest dobre. ja kupiłam ot tak, a że miałam katar to nie czułam dobrze zapachu (nie był tak intensywny jak ten "ocean") no i klops ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde... :D A ja wąchałam fioletową wersję to odniosłam wrażenie, że pachnie jak... pot! :P Takie było moje pierwsze skojarzenie... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuu, wiadomo od czego się trzymać z daleka

    OdpowiedzUsuń
  6. "Szalony portfel"? Poważnie mnie zaintrygowałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah...dobrze, że jej nie kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...