sobota, 5 marca 2011

ulubieńcy lutego 2011

Ulubioną rzeczą miesiąca był psik psik Brise AIR INFUSIONS o genialnym zapachu róży i kwiatu bawełny
Cena ok 10 zł. Świetny, szczególnie dla tych którzy lubią kwiatowe zapachy.


Pielęgnacja:

Płyn micelarny Avene
- nie uczula
- ładnie pachnie
- jest wydajny (mam nadzieję, że zużyję go w 6 miesięcy, czyli do końca daty ważności)
- zmywa makijaż, chociaż niekoniecznie go do tego używam
- nie pozostawia uczucia ściągnięcia
Zakupiłam w Aptece Gemini, za 27.99 zł za 400 ml. Za taką cenę - OK.


Cetaphil MD Dermoprotektor
- nie uczula
- nie zapycha porów
- spolegliwie się wchłania
- nawilża
- łagodzi
- nie ma efektu "wow", ale nie ma też efektu "o nieeee"
jako osoba pokrzywdzona atopowym zapaleniem skóry, zawsze mam problem z pielęgnacją skóry. byłam bardzo zadowolona z kilku kremów, teraz używam tego i jest OK. ale pielęgnacji przeciwzmarszczkowej, czy jakiejś innej pro - nie stosuję. a powinnam.
Cena ok 40zł z przesyłką na allegro.


Masło ujędrniające biust, dekolt Ziaja Rebuild
bo pielęgnacja dekoltu i piersi, jest ważna. nawilża, wygładza. ujędrnia. zapach może kogoś drażnić, mi nie przeszkadza. Kupiłam na allegro w zestawie z genialnym peelingiem, o którym coś napiszę wkrótce. Oba kosztowały kilkanaście złotych.

Garnier Roll On pod oczy.
przygotowuje skórę pod oczami do dalszych zabiegów, szału nie ma, ale przyjemnie chłodzi (trzymam w lodówce). Jest niemożliwie wydajny!!! Kupiłam za 19.99 w Rossmannie kiedyś i były to, koniec końców, dobrze wydane pieniądze. Kiedyś kupię ponownie tego typu produkt. Na pewno.






Make up:

Cienie z BELL Satin Mat.
- są matowe :)
- są miękkie
- trochę się osypują, ale bez dramatu
- marka nie jest jakoś super dostępna
- cena w porządku. ok 6-7 zł za cień
Ciemnego brązu 146 i czerni 140 używam do wypełniania brwi. Trochę się od tego uzależniłam. Jesteśmy razem szczęśliwi już drugi miesiąc. Może powinnam rozważyć 147, który jest taki bardziej popielaty. Hmn


Podkład Max Factor Experience 40
Testuję już drugi słoiczek. Nie cieszy mnie testowanie na zwierzętach, ale kolor jest OK. Nie jestem pewna czy nie podkreśla suchych skórek, ale ładnie wyrównuje koloryt. Nie oczekuję dużego krycia od podkładu, więc u mnie ewentualnie mógłby się sprawdzić. Szukam jednak (nadal) czegoś "wow". Cena na allegro ok 35zł, chyba.

Cienie z Essence, Paletka I Love Berlin
O dziwo, przypadła mi do gustu. Czuję, że marzec będzie jednak miesiącem fioletów i zieleni. Oglądałam ją w Gdyni, ale jakoś jej nie kupiłam. Później znalazłam ją gdzieś w Gdańsku i wzięłam. Nie żałuję. Produkt bardzo przyzwoity. Kosztowała niecałe 11 zł
Paletka ma w sobie same nautralne/zimne odcienie.
  1. Czerwony złamany różem, różowo-łososiowy 
  2. Szary
  3. Czarny
  4. Groszkowy
  5. Błękitny
  6. Budyniowy 
  7. Leśny
  8. Granatowy
 Wszystkie mają drobinki. Oczywiście zdjęcie nie oddaje kolorów. Na początku za bardzo nie wiedziałam co zrobić np z zielenią leśną, ale ładnie podbija mi kolor oliwkowego cienia z Inglota. Naprawdę nie przeszkadza fakt, że jest drobinkowy i o innym odcieniu. Działa. Na plus na pewno jest duże lusterko (baaaaardzo pomocne w podróży/w aucie/w biegu), dobrze się nam podróżuje razem.

9 komentarzy:

  1. A mogłabyś wstawić fotkę-otwartych cieni? Jakie masz tam kolorki, bo ja się właśnie nad cieniami Essence ostatnio zastanawiam usilnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że bym mogła i nawet planowałam to zrobić, ale jakoś mi się zagubiła na karcie pamięci. damn it. zaraz cyknę i wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, czytam już któryś raz o tym Cetaphilu i chyba wreszcie go kupię. Na razie moją ulubioną emulsją, którą stosuję pod mejkap jest Olay rozświetlający, ale potrzebuje czegoś na noc.
    Btw. Ja też na razie nie smaruję się przeciwzmarszczkowo a chyba już powinnam hhhmmm tylko czym? jestem dość ostrożna przed każdym zakupem, nie lubię marnować kasy na coś, co potem wyląduje w kącie, zwłaszcza, że przeciwzmarszczkowe są zazwyczaj dość drogimi kremami.

    A te cienie Essence lukałam w Naturze tylko, że to kompletnie nie moje kolory i jak je swatchowałam w sklepie to wydały mi się mało napigmentowane.
    A te z Bell miałam już tyle razy zamówić na All, ale jakoś się nie złożyło :P
    Bardzo fajne recenzje :-)
    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zobaczymy :)
    ja mam miłe wspomnienia po revalidzie dał bardzo dobre efekty .. jednak moja wątroba źle to zniosła.. i teraz przed braniem go ponownie wyniki będę musiała porobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cetaphil polecił mi dermatolog. Olay rozświetlający dużo Dziewczyn poleca, muszę go kiedyś wypróbować :)) Ja też tak mam z przeciwzmarszczkowymi!
    Bell znalazłam w Naturze, ale dopiero jak przez 2 miesiące szukałam stoiska Bell WSZĘDZIE. Swoje cienie kupiłam w Galerii Jurajskiej w Często, ale od tamtej pory wszędzie je znajduję ;)
    Kolory faktycznie nie są napigmentowane szalenie, ale dzięki temu mogę budować i modyfikować i poprawiać. Dopiero się uczę skomplikowanych makijaży i trudnych kosmetyków.
    Cieszę się, że Ci się podobają moje recenzje. Jest tyle informacji, którymi chciałabym się podzielić ze światem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jestes z Cz-wy?:)

    Micela Avene bardzo lubie,przyjemnie mi sie go uzywa-wracam od czasu do czasu.
    Roll on Garniera bardzo lubie,szczegolnie wersje dla jasnej karnacji-wydajny i zdaje egzamin.
    Xperience MF to jeden z bardziej trafionych podkladow z tradycyjnej kolorowki do ktore na nowo mnie ciagnie:)Jakos faza z mineralami powoli sie normuje tzn.mam ulubione firmy i produkty:)
    Z checia dowiedzialabym sie czy korzystasz z pomocy dermataloga z Cz-wy?jezeli tak to czy moglabys podac namiar?szukam kogos nowego bo potrzebuje drugiej opinii:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyślę Ci namiary @ dziś wieczorem lub jutro rano. korektor z garniera kupiłam w końcu i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiam się nad kupnem roll-ona z Garniera ale tego z kapką korektora, hm

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) w takim razie bede czekac na wiadomosc:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...