wtorek, 8 marca 2011

who's that chick

David Guetta towarzyszy mi od rana. Bardzo pozytywny dzień dzisiaj. Kupiłam kilka rzeczy, bo jestem nienormalna i nie mogę się opanować, ale że dzisiaj nasz dzień to się nie przejmuję. Sweter, spódnica i bluzka kosztowały 6 zł, mam też peelingi, maseczki, płatki kolagenowe pod oczy, nawet balsam do ust! ;) i sunny blush w kolorze Cranberry Kiss. Mam wrażenie, że Coral Fiesta ma jednak w sobie mini mini mini drobinki.
Chyba, że to Healthy mix się tak przebija, ale wątpię. Tak, czy siak - podoba mi się.
A to wszystko przy okazji szukania prezentu imieninowego dla Mamy mojego mężczyzny (dla niego też coś mam;) - postawiłam na Perfectę AgeControl 45+ polecaną przez kobiety mojego życia ;)
Sama rozważam zakupienie matującego kremu z serii 35+ mimo, że nie mam 35. Widziałam nowości z ziai, ale nie było serii 25+ nawilżająco-matującego, o takiego:

Czy ktoś może mi polecić coś matującego? Cokolwiek. Dość o kremach. Kupiłam spodnie!!!! Hurra. Ja zawsze mam problem, a tym razem kupiłam nawet mniejszy rozmiar niż zwykle (czyżbym straciła parę cm?) i nawet mały efekt hydraulika mi nie przeszkadza. No i cena - 65zł w C&A. To już drugie moje spodnie od nich. I jestem zadowolona z pierwszych. Teraz postawiłam na legginsowe dżinsy bez przednich kieszeni i bez opcji założenia paska (nie mają szlufek, przez co zmniejszają mi optycznie biodra). Są lekko biodrówkowe, ale nie aż tak jak mogłybyście sobie wyobrażać biodrówkowe spodnie. Zwykle nie chodzę w biodrówkach, bo mam ponad stówę, więc nie bardzo to wygląda.. a te są takie tylko trochę niższe niż zwykłe regular waist. Muszę się porządnie schylić/wygiąć/wypiąć, żeby pokazać za dużo niż bym chciałą.. No ale jak mam publicznie pokazywać pośladki, to kiedy jak nie teraz *-*
LOL

śpiewam sobie who's that chick. Wy też możecie! muszę wstawić pranie. i jeszcze kupiłam krem pod oczy z retinolem, ale tylko dlatego, że chcę zobaczyć czy mnie nie uczuli ta seria. byłoby failowo, ale wszystko może się zdarzyć. poza tym co może mi się wydarzyć jak sobie zastosuję krem 40+, no hello. przez 30ml raczej nic (prawda?). nie zrozumcie mnie źle. ja przeważnie stosuję kosmetyki przeznaczone dla mojej grupy wiekowej, a właściwie nawet dla niższej, bo powinnam już mieć jakiś krem przeciwzmarszczkowy. a że moje pod oczy się kończą powoli. o - kolejna rzecz do zrecenzowania, bo nie ze wszystkich jestem zadowolona. anyway - zaśpiewajmy razem

Baby, I just wanna dance
I don't really care I just wanna dance
I don't really care... care... care




i życzenia z okazji naszego dnia. Mama wysłała mi sms o treści:
dzisiaj dzień kobiet więc cycki w górę i odrzucamy z twarzy gradową chmurę!
niech żyje celulit i kurze łapki, bo i tak jesteśmy fajowe babki.
miłego dnia!!! i wieczoru. i nocy ;p

3 komentarze:

  1. Ja akurat się nie matuję...moja paskudna, sucha skóra matuje się sama :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To masz "wyjątkowy" ten dzień dzisiaj ;D
    Ale jutro sobie odbijesz...mam ten sam problem-też mi wstyd bo nie widziałam jeszcze wielu z najnowszych "hitów". Mam nadzieję szybko odrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. och, jak mam skórę mieszaną i świecę się w strefie T. natomiast jak mam atak azs to moja skóra jest sucha aż do bólu. no cóż. ironia losu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...