wtorek, 29 marca 2011

wiosenne porządki

Robię wszystko, żeby tylko nie pisać. Normalka. Czuję się, jakbym miała sesję przez cały ten czas (podczas sesji też tak robię - a kto nie robi? - zużywam kosmetyki, robię różne DIY i w ogóle - obijam się totalnie!)
Tak więc wiosenne porządki. Część ciuchów nie mieści mi się już na wieszaku, więc muszę się pozbyć kilku moich i tak nieużywanych egzemplarzy. Gdybym miała pod ręką jakieś koleżanki albo rodzinę - pewnie porozdawałabym ludziom dookoła. Ale, że nie mam: powystawiam wszystko na allegro albo w ostateczności nie wiem co. Uszyję mojemu psu ubranko? Biedna Mucha, już i tak ma za dużą piżamkę, którą uszyła jej pani krawcowa. Mały disclaimer, nie mam cziłały jak widać na zdjęciu i nie noszę Muchy w torebce, po prostu Ona marznie odkąd nie może już spać pod kołdrą w łóżku, tylko na swoim posłaniu. Ma futerko, ale co tam takie futerko jak można się walnąć na łóżko, podwinąć łapki do góry i się zdrzemnąć.

Anyways, shop my closet/shop my stash już wkrótce. Zwłaszcza, że forum nie działa i wątek wymiankowy nieczynny. Co jeszcze? Kliknęłam sobie dzisiaj torebkę, zobaczymy co z tego wyniknie. Jestem bardzo ciekawa koloru, szczegóły już wkrótce.
Piękne słońce wyszło zza chmur właśnie, szkoda, że tak nie świeciło jak byłam na spacerze leczniczym (jod jod jod jod!) ;)
Ahoojka i stay tuned na DIY, bo chyba mi się udało ukręcić sobie 2 błyszczyki o_O
Niby nic wielkiego, ale ile radości i można zużyć zalegające w szufladce produkty kosmetyczne (a czy nie tego właśnie pragną kobiety?;))

I ścieżka dźwiękowa na dziś.

3 komentarze:

  1. tu w Anglii takie ciuszki można po prostu zanieść do charity shopu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochan co do komentarza na blogu ja też się wachałam czy dodać makijaż wkońcu jak to się mówi raz kozie śmierć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki piesio :)
    ja też muszę sprzedać kilka ubranek :)
    http://miaugosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...