piątek, 22 kwietnia 2011

blossoms etc, nowości / druga szafa essence - już w gdańsku :D

Dziewczyny,

Blossoms we Wrzeszczu już prawie wykupione (mam puder! - ślicznie pachnie), ale pojawi się na dniach w City Forum i innych miejscach (Pańska, Galeria Przymorze, ETC). W city Forum będą 3 zestawy limitowanki, czyli wszystkiego po 3. W kolekcji są 4 pudry, 3 flakony perfum i 3 sztuki 4 kolorów lakierów (nie ma zielonego) i błyszczyki.

W City Forum przyszła druga szafa, nie ma w niej w ogóle show your feet ani nowości z sun slub, są tylko cienie chyba. Poza tym wszystko jest w duuuużych ilościach - pędzle do linera, linery sa w 3 kolorach: czarny, zielony i fioletowy, są lakiery, są special effect topper, dużo dobre :D

Nabytki pokażę Wam później, jak ogarnę picasę na tym komputerze i inne narzędzia ;)
Z radosnych nowin, dostałam dzisiaj termokubek ze starbucksa. Okazuje się, że wcale nie trzeba być na facebook'u, żeby wiedzieć o wydarzeniach. Wystarczy mieć znajomych, którzy mają i wiedzą :)
Dzień Ziemi (ze Starbucks;) uważam za fantastyczny, szczególnie, że właśnie włączyłam sobie nowy odcinek Vampire Diaries i umieram z ciekawości co się wydarzy :))

9 komentarzy:

  1. stri, ja też mam ten kubeczek:) fajny, prawda? a Blossoms będę miec od Vex... lubię taki wstęp do świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie!! kubeczek, nowości, blossoms, sprzątanie, pranie, gotowanie.. czuję się jak nowonarodzona i mam dużo energii, żeby wszystko ogarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aach, też zaraz będę oglądać nowy odcinek TVD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadniesz co się wydarzy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że u mnie jeszcze ta limitka nie weszła... W sumie mogę jeszcze jutro pojechać i sprawdzić, ale nie wiem czy zdążę. Miała być 28 kwietnia, więc ostatnio nie byłam w Naturze.

    Btw, zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. miała być ;) może jeszcze będzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. A Wrocław znowu okazuje się zacofany z Essence, ehh... przykre to. Mam nadzieję że jednak u mnie też w końcu pojawią się nowości itd. bo nie wszystko jest

    OdpowiedzUsuń
  8. ech, szkoda, że mam tak napięty grafik, że nie da rady do Gda pojechać, a w Wejherowie o nowościach essence nie słyszeli :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki:)

    Ja tez mam puderek:) Ciekaw ajestem co kupilas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...