poniedziałek, 25 kwietnia 2011

meet up w warszawie? (w oczekiwaniu na kuriera z zasilaczem)

och, jak brakuje mi mojego laptopa. grr. niby nie jestem uzależniona, ale jednak.
ćwiczę kreski. ale mi to ubogo wychodzi. ale faktycznie nie jest trudno tym kremowym linerem z essence.
tylko.. wydaje mi się, że mój problem bierze się stąd, że nie mam odpowiednio blisko lusterka i światła.
mam wadę wzroku, na tyle poważną, że naprawdę nie widzę gdzie rysuję kreskę ;D och, jak niedobrze ;))

ale nie o tym.

Dziewczyny,

będę w Warszawie (a właściwie pod Warszawą;) w majowy weekend i trochę później też. Może któraś z Was ma ochotę się spotkać na kawę albo nie na kawę? planowałam wybrać się do tk maxx.. pokręcić tu i ówdzie ^^
nie bądźcie nieśmiałe, dajcie znać jeśli macie akurat chwilę czasu i ochoty na spotkanie ze mną, albo w większym gronie. zdaję sobie sprawę, że wszyscy mamy różne sprawy do załatwienia, mało czasu na relaks i mnóstwo zaległości do nadrobienia. ale może akurat?

:)

6 komentarzy:

  1. Ja się mogę z Tobą spotkać jak będziesz w Częstochowie. Tu też jest TK Maxx :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez licze na spotkanie w Czestochowie tylko daj prosze wczesniej znac:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W Często spotkamy się na pewno :)) będę tam za 4 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam wady wzroku, mam regularną toaletkę z dużym lustrem i podpórką pod łokieć i też mi nie wychodzi. ;)
    Miłego majowego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, wzajemnie!
    Czyli to może wynikać z mojego wrodzonego antytalentu? ;P Mam nadzieję, że kiedyś się uda. Tzn nawet umiem jedno oko pomalować, ale drugie już nie przypomina pierwszego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha! Mam to samo. I nie dotyczy to tylko kreski. :]
    Zawsze możemy udawać, że takie jesteśmy figlarne i mamy zawsze jedno przymrużone. ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...