sobota, 9 kwietnia 2011

outfit of the day + make up: navy blue/teal eyes



tytuł bardzo pro ;) starałam się, naprawdę bardzo się starałam uchwycić kolor, ale ni chu chu się nie udało wyciągnąć ze zdjęć przepięknego morskiego/turkusowego koloru cieni z VS. jeśli chodzi o samą paletkę, której używałam do wykonania tego makijażu.. na pewno coś o niej wspomnę w niedalekiej przyszłości, bo jest świetna. nie wszystkie kolory są super napigmentowane, ale przeważająca większość jest naprawdę godna uwagi. chociaż oczywiście można sobie tutaj zadać pytanie czy potrzebujemy takiego make up kit? o tym kiedyś.

ścieżka dźwiękowa dnia dzisiejszego.

nie jest łatwo tańczyć oddając krew, ale można machać nogą w rytm muzyki ;D



outfit i makijaż ze środy, ale nie szkodzi ;D



no to teraz kwestia zdjęć. nie wiedziałam ile zdjęć uchodzi za wystarczającą ilość, a ile to już megalomania. podejrzewam, że w moim przypadku to już trochę za dużo niż ktokolwiek by się spodziewał i miał ochotę oglądać. ale cóż poradzę, że miałam dużo radochy zarówno robiąc makijaż, jak i cykając sobie fotki w łazience. dużo, dużo radości :)


tutaj tak mniej więcej widać kolory na wewnętrznej części oka..


jeszcze mały disclaimer. zdjęcia "obrabiam" picasą, nie retuszuję sobie twarzy, ale zmieniam światło. po to, żeby kolory bardziej przypominały właściwie, albo po to, żeby mi się podobało. nie mam idealnej cery, nikt nie ma. niektóre są prześwietlone, wybielone, ale to nie jest deviantart tylko zdjęcia poglądowe, right? myślę, że tyle w tym temacie.




 dość mocny efekt udało mi się uzyskać dzięki granatowej kredce essence nałożonej po bazie z artdeco a przed cieniami. używałam cieni z VS i matowego cielistego bell satin mat #145.


 a jeśli chodzi o moje brwi.. owszem, są nieogarnięte. zapuszczam je dzielnie od jakiegoś czasu i powoli wracają do swojego "dużego" kształtu. trzymam za nie kciuki, chociaż czasami mnie wkurzają.

 

 na policzkach mam cranberry kiss z wibo/lovely, ale i tak nic nie widać, może też dlatego, że nie nakładałam go dużo, bo oczy były na pierwszym planie.
a na ustach rimmel 070 airy fairy.



 i jeszcze :)






 biżuteria nieszczególna, nic wartego polecenia. nic, czego nie znajdziecie gdzieś wokół siebie :)

co mamy dalej? dalej mamy sam outfit, spójrzmy w dół..
(nóżki a'la szafiarka - bezcenne doświadczenie.
myślę, że taki oftd ma znaczenie terapeutyczne po tylu latach oglądania zdjęć innych dziewczyn;)

 więc....
 mam na sobie ciemno granatowo-niemal czarne jegginsy z c&a. jegginsy to są takie legginsy z dżinsu, right?


 omg, jakie ja mam długie nogi! lol

a tu t-shirt z new looka, który miałam na sobie.


OK. powtórzmy. makijaż oka nieskomplikowany. tzn chodziło tylko o to, żeby na bazę nałożyć kredkę, na kredkę na całą powiekę nałożyć ciemniejszy cień granatowy, wewnątrz oka turkusowy, na zewnątrz trochę czarnego (matowy bell satin mat), całkowicie wewnątrz i na obrzeżach jasny matowy (w sumie tylko dlatego, że biały z palety VS się nie sprawdza) i tyle.

aa, rozświetlacz też mam z tej palety. jest PRZEŚLICZNY. nie przesadzam. seriously.
 to jest ten po lewej na dole. o różu już mówiłam. mat na nosie i brodzie dzięki maybelline, pod oczami korektor z garniera i chyba trochę jakiegoś minerału, ale wiadomo - każda z nas ma jakieś patenty na ciemny makijaż oczu.




mam nadzieję, że przyniosłam Wam trochę radości i uśmiechu :))





19 komentarzy:

  1. piekny makijaz!:)ladnie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pościk, faktycznie wywołałaś uśmiech na mej twarzy ;) za mną ta piosenka często ostatnio chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo.. makijaż prześliczny! :)

    PS Rozwaliłaś mnie tym sponsorem outfitu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. @motyl539, dziękuję dziękuję :)

    @Lady In Purplee, świetnie! o to chodziło. noo, ta piosenka za mną chodzi odkąd ją usłyszałam 3 dni temu po raz pierwszy ^^ nie wiem jak mogłam ją ominąć, no ale tak to już jest jak się słucha tych piosenek, które się już słyszało XD XD

    @gusia2205, dzięki :) no taka prawda, mieszkanie małe, wszędzie są jakieś meble albo rzeczy a na podłodze w łazience akurat nic w tym czasie nie mieszkało, więc mogłam szaleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Kathrin Jot, dzięks. takimi kolorami chyba nie dałoby się spaprać. ja się nie mogłam przestać patrzeć na moje powieki, co było trudne, bo musiałam je przymknąć, żeby zobaczyć całość..

    @little_a, och dziękuję :D yay!

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Lady In Purplee :)
    świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi miło i przyjemnie, że Wam się podoba :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wycieniowane kolory, bardzo mi sie podoba :* A brwi masz boskie, ja lubie takie "pelne" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz w tym makijażu! :-) pasuje Ci takie ciemne oczko! bardzo podoba mi się także Twoja bransoletka, urocze serduszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Urban Warrior, dziękuję :) cieniuję troszkę na czuja, bo nie mam dobrego światła w łazience (kiedyś na pewno się dorobię lusterka;), ale te cienie są świetne, same się chcą przeniknąć, zlać, stopić ze sobą ;)
    @Idalia, dzięki! a bransoletka jest handmade, ale nie jestem zadowolona z jej wykonania, więc niestety nie mogę polecić Ci tej dziewczyny. pierwsza bransoletka, którą dla mnie wykonała była OK, ale kolejne nie dość, że były droższe, to jest gorzej wykonane i miały inne/gorsze zapięcie (które właściwie nie działa).
    niemniej jednak urocze są takie małe zawieszki. mam ich więcej, więc na pewno się pochwalę. rzeczy do wykonania takiej biżuterii można znaleźć na allegro, oczywiście niekoniecznie chce nam się robić takie coś samemu, niemniej jednak dałoby się. taniej, lepiej i szybciej.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oczy :)

    Z Krakowa pozdrawia Pablik Srojs ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooooo, witam :)) dziękuję i pozdrawiam również. ze słonecznego i wietrznego Gdańska ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne oczka :) Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za miłe słowa, nooo jak tak patrzę na te zdjęcia to mam jakoś więcej rzęs niż faktycznie mam ;) nigdy się nie oglądam tak z bliska, a w lusterku niedowidzę, bo mam wadę wzroku ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż cudowny, ja tam nie potrafie sie malować niestety.. :( a co do rad to dziękuje bardzo, na pewno skorzystam i wypróbuje coś z tego :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje notki,masz swietny styl pisania.Sprawiasz,ze chce sie wiecej:)))

    Super makijaz i swietne foty-bardzo pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...