wtorek, 26 kwietnia 2011

poranna kawa



;)

8 komentarzy:

  1. heh dzień dobry ;) widzę, że nie tylko ja spać nie mogę z rana :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :)) Spać to ja nie mogę ostatnio w ogóle, bo ciągle tylko myślę o tym, że nie napisałam magisterki. Więc wstałam rano i ogarniam powoli poświąteczne zamieszanie ;) Czekam na kuriera z zasilaczem do laptopa, ale niedługo muszę wyjść na jakiś czas i znając życie to zasilacz przyjedzie dopiero wieczorem. GRR

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak, że codziennie czekam na listonosza :P Nawet jak wiem, że nic do mnie nie powinno przyjść to godzina 13, gdy listonosz ma przyjść to wyczekiwanie na to, czy może jednak coś zostawi w skrzynce :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalona :D ale rozumiem :) ja też oczekuję zawsze na listonosza, taki dreszczyk emocji..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko Ty rozmyślasz o swojej magisterce, tyle, że ja mam wszystko potrzebne do pracy, no... prawie wszystko, tylko zapału i chęci brak :P

    a poranna kawa to mój ulubiony punkt dnia :-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Idalia, no trzeba, bo w lipcu się chcę bronić :/

    @redlipstick, daje radę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przyszla do mnie juz swieczka z naszego wygranego konkursu ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...