środa, 27 kwietnia 2011

poranna kawa

5 komentarzy:

  1. oooooo! Andy Samberg!!!!
    a myślałam, że kawa będzie w kubku ze Starbucksa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))) kubek ze starbucksa jest na misje specjalne jak się gdzieś spieszę i zabieram go ze sobą. a jako, że teraz mam ban na wychodzenie i muszę siedzieć i pisać - no to kubek ze starbucksa odpoczywa. chodzimy jeszcze razem na plażę, poleżeć na kocyku :) jesteśmy razem bardzo szczęśliwi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! Nie znałam, a ileż w tym radości! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. za każdym razem jak oglądam ten klip to się cieszę jak małpa na widok banana. jest niezły.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ładna bajka o Tobie i Twoim kubku:) aż mis ie chce z moim iść na kocyk, tyle ze bez plaży, a na trawę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...