sobota, 2 kwietnia 2011

co mnie uszczęśliwia? sunshine award w środku nocy

Mucha, czyli moja suczka, która mieszka 500 km ode mnie i tęsknię za nią codziennie wiele razy dziennie. Codziennie, wiele razy dziennie. Wyobrażacie sobie?
Bliskie mi Osoby, które są i nie przestaną być.
Nasze rytuały.
Morze, piasek i ten niepowtarzalny zapach..
Uczenie się nowych rzeczy i nowe wyzwania.
Pomaganie, rozmawianie, dzielenie się, słuchanie, współpracowanie.
Segregowanie, oznaczanie, układanie, sortowanie.
Bieganie, pływanie, gotowanie, mieszkanie.
Przetwory, pojemnikowanie potraw w lodówce, zamrażanie.
Zaparzanie, pieczenie, picie i jedzenie. Ulubiona whisky.
Każde zdanie mojej pracy magisterskiej.
Czytanie Książek. Oglądanie dobrych Filmów. Słuchanie wspaniałej Muzyki.
Jak moje AZS się wycisza.
Moja przyszłość, w którą patrzę z nadzieją na mnóstwo szczęśliwych chwil i dobrych dni.

Najbardziej jednak uszczęśliwiłoby mnie, gdybyśmy pomogli cierpiącym, katowanym, a w najlepszym przypadku - zaniedbywanym, Zwierzętom. Gdyby prawo się zmieniło w tej kwestii i gdybyśmy zrozumieli jakie popełniamy błędy. I żeby nie było już za późno, żeby je naprawić.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję! Pierwsze, ale na pewno nie ostatnie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisze Cię, że mnie otagowałaś, bo już byłam otagowana. :D Ale jeszcze raz dzięęki ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za Tag ;) na razie niestety nie wiem jak go napisać. Nic uszczęśliwiającego nie przychodzi mi do głowy. No może ze 2 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:* jest mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bloog :) Oby tak dalej. Zapraszam do mnie i do obserwatorów :)http://sandra-lip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo dziękuję za wyróżnienie - również pierwsze w mojej blogowej karierze ;) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci!!! :D
    BUZIOLE! ;***

    Hehe-zapamiętam sobie o tym mięsie-nie omieszkam wykorzystać ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz dziękuję za wyróźnienie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...