sobota, 2 kwietnia 2011

the weekend has landed

Dostałam od Mamy pękający lakier z Isadory Spraycan Blue 805. Totalnie mnie zaskoczyła tym posunięciem, bo nie rozmawiałam z Nią w ogóle na temat tego kosmetyku i sama zastanawiałam się czy chce mi się bawić w pękający efekt. Wiedziałam, że nie chcę czarnego. Ale ten niebieski jest śliczny. Coś niesamowitego. Podobno ma swoje wady, ale zobaczymy. Z tego co się orientuję, cena ok 31 zł.


Nie wiem czemu Mama myślała, że nie mam różowego lakieru i pani w Douglasie wcisnęła Jej lakier różowy z BeYu, ale rozumiem, że to miał być taki całościowy prezent niespodzianka i byłby fail, gdybym nie mogła odtworzyć efektu z opakowania. Więc trafił mi się lakier różowy nr 93 z BeYu, kosztował pewnie tyle samo, chociaż tutaj widzę, że można je kupić taniej. Jakieś doświadczenia?


A to efekt z opakowania:
Ponadto, byłam dzisiaj na zakupach (no bo czemu nie, jak trzeba oszczędzać?), ale bez szału, bo planowałam to kupić już od jakiegoś czasu tylko jakoś nie mogłam trafić na promocję ;P
Aidas Fruity Rhythm za 19.99 w Rossmannie, bo w Leclercu, mimo, że kosztowały 3 zł mniej to nie było tego zapachu. To tak, jakby się ktoś zastanawiał gdzie kupić taniej perfumy Adidasa.
Opaska granatowa dookoła głowy kosztowała 4 zł.
Lakier z nowej kolekcji Sensique kosztował 5.5 zł i mam nadzieję, że powstrzyma moją chęć zamówienia lakierów z Barbry/Colour Alike, na jakiś czas. Piękny, kremowy błękit z drobinkami. No ale zobaczymy na paznokciach..
I maskara z Essence, powracam do niej po 2 latach.


 


6 komentarzy:

  1. TAG - ode mnie, dla Ciebie.

    Buziaki - Cantiq

    http://zakupokosmetykoholiczka.blogspot.com/2011/04/spozniona-notka-ale-jakze-wiosenna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam w Naturze, muszę oblukać nową kolekcję Sensique, ale pewnie jakość mnie nie powali, kolorek śliczny ;-)

    Pękające emalie są fajne, ale tylko w konkretnych połączeniach kolorystycznych.

    gratuluje zakupów!~;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna jest pekajaca IsaDora ale ja wogole pokochalam pekacze szczegolnie czern,ktora uwielbiam:)))

    W Naturze nie bylam dosc dawno ale teraz zaczelam odwyk wiec nie planuje;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pękający fajnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też sobie muszę sprawić ten lakier sensique, widziałam na którymś blogu pomalowane nim paznokcie - śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...