czwartek, 21 kwietnia 2011

wygrałam konkurs literacki (być jak płetwal błękitny)

Hej hej hej.

Nigdy wcześniej w życiu nic nie wygrałam. Raczej mam pecha do takich akcji i już się przyzwyczaiłam do takiego stanu rzeczy. Jakie było moje zdziwienie, kiedy w jednym dniu dowiedziałam się, że wygrałam zarówno konkurs matematyczny, jak i literacki, w których brałam udział. Kilka dni później okazało się, że zostałam wylosowana przez narzędzie losujące w rozdaniu. Jakiś hardcore. Chciałabym podziękować bardzo Youtubowiczkom za zorganizowanie wydarzenia i pogratulować pozostałym Dziewczynom wygranej i zachęcić pozostałe do brania udziału, bo jeśli już nawet ja wygrałam, to na Was kolej nadejdzie już wkrótce z pewnością :)

Dotarły do mnie produkty Sensique.







Bardzo się cieszę (obviously), że je dostałam, bo i tak miałam zamiar je kupić. Lakier 248, czyli pożądany przez Blogerki, błękitny z drobinkami , już miałam w swojej kolekcji. Wierzę, że wszystko co się dostało od życia, trzeba prędzej czy później "oddać", więc proponuję, żeby ten lakier był dla Was. Czy jesteście zainteresowane? No raczej, że jesteście. Szczegóły wkrótce.

Jest Was coraz więcej i czuję się trochę onieśmielona. Cieszę się, że czujecie się ze mną dobrze i chcę Wam powiedzieć, że ja też czuję się świetnie :)

 Wracając do kosmetyków Sensique, do tej pory miałam okazję używać jedynie czerwonego lakieru do paznokci (mój ulubiony marchewkowy czerwony, kiedyś Wam go pokażę). Zamierzałam kupić cienie Exotic Flower sama, bo kolory wydawały mi się być dobrze napigmentowane (cała ręka ubrudzona przy pomocy testerów w naturze), ale dzisiaj wydaje mi się, że bardziej chciałam je kupić dlatego, żeby pocieszyć się po kolejnym nieudanym polowaniu na nowości essence. I rozpaczliwie szukałam czegokolwiek co byłoby fajne i niezbyt drogie. Cienie miło mnie zaskoczyły tym, że trzymają się na powiekach i ładnie się rozcierają.. ale nie są aż tak napigmentowane jak sądziłam. Może to kwestia praktyki, na recenzję zbyt wcześnie ;) Lakiery bez zarzutu, zresztą nie chciałabym oferować Wam czegoś, co w moim skromnym mniemaniu, nie jest godne uwagi.

Aaaa, w ogóle. Co się dzisiaj wydarzyło. Wyciągnęłam ciuchy letnie na światło dzienne i oprócz tego, że ważę 100 kilo i jestem jak płetwal błękitny i w połowę się nie wciskam, to te, w które się wciskam cieszą niezmiernie, bo czuję się, jakby wróciła z zakupów. W sumie byłam dzisiaj na zakupach, ale tylko dlatego, że będąc jak płetwal błękitny, nie zmieściłam się w moje szorty.. damn it ;) Kupiłam zwyczajne czarne z H&M, wyobraźcie sobie, że nie miałam nigdy wcześniej czarnych szortów. Ale jestem dziwna ;) Nooo, to teraz już mam, ale moje pokłady tłuszczu na dolnej partii ciała nie pozwolą mi chyba pokazywać się z odsłoniętymi nogami w dzień. Będę przemykać w nocy. Jak jeżyk ;))

  Czy coś jeszcze chciałam napisać? Hmn. Z dzisiejszych planów, niestety część pozostała w strefie "może jutro się uda". Jestem trochę zestresowana ogarnianiem "Świąt" i w ogóle, mimo, że przecież w założeniu ma być relaks. Nieistotne. Chciałabym wrócić tu jeszcze dzisiaj z paznokciami, flamingami i może czymś jeszcze, ale kurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrde właśnie rozwalił mi się zasilacz do laptopa i nie wiem gdzie kupię przez święta następny (już trzeci)
O pisaniu pracy nie wspominając. Shit.

12 komentarzy:

  1. :) wszyscy mają Sensique jak widzę;) a tego błękitu właśnie nie mam;P i widzę, ze powinnam żałować (a nie było w Naturze;()

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gratulacje czekamy teraz na recenzje i makijaż nowościami:D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę czym prędzej pojechać do Natury by zaopatrzyć się w chociaż jeden lakier z Sensique Exotic.
    no i gratuluję wszystkich zwycięstw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogratulować wygranych:) A że wygrałaś konkurs literacki mnie wcale nie zaskoczyło; podziwiam Twój styl pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty.. ja też nie mam czarnych szortów xD
    Fajnie wyglądają te kosmetyki, kolorki mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. testing z komóry, bo laptop nieczynny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki! Czekam na makijaż z cieniami S. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nagrody, tych cienie pożąda wiele dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. @barwy.wojenne, na błękitny od razu zwróciłam uwagę, bo pomyślałam, że resztę mam a takiego koloru jeszcze nie posiadam.. ;P

    @wonder_woman, będą makijaże i recenzje, na pewno! dzięki!

    @natexx96, leć, zaopatruj się :) za tą cenę - można :)

    @Sayuri, och dziękuję bardzo. cieszę się, że Ci się podoba :)

    @gusia2205, w takim razie to były tylko wytwory mojej wyobraźni galopującej w stronę słońca, że wszystkie Dziewczyny mają tylko ja nie mam ;)

    @simply_a_woman, dziękuję :))))

    @Idalia, dzięks! będą będą :)

    @Aktualnaa, na szczęście są jeszcze osiągalne w naturach, więc bez stresu wszystko można zakupić.. a jeśli chodzi o błękitny lakier to niedługo będziecie miały okazję go ode mnie otrzymać. yay :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz gratuluję. :)
    A Sensique... Nie mam. Ale ja z tej bajki niewiele mam. ;)
    Czarnych szortów też nie mam - zawsze dżinsowe. Choć aktualnie też jestem w wielorybniczej formie, więc nie będę nosić. Liczę na to, że schudnę na wiosnę. Tak od samości i bez starań. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. noooo raczej, że ja też na to liczę ;)) chociaż nie wiem. raczej trzeba będzie ruszyć tyłek i wyruszyć na wojnę z pokładami tłuszczu. jakiś mięsień się kryje pod tą warstwą, ale zanim się ujawni to miną tygodnie.. cóż. sama sobie zrobiłam taką krzywdę..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...