wtorek, 26 kwietnia 2011

wygrałam konkurs literacki pt 2.

Od Youtubowiczek otrzymałam bonus z okazji bycia bloggerką. 3 smackersy (Sprite naprawdę pachnie i smakuje jak Sprite! Fanta też. Jak to się dzieje? :) Coli jeszcze nie próbowałam) i bronzer z primarka. Omg, jak zobaczyłam bronzer to się przeraziłam, bo środkowy pasek wpada w zieleń (tzn brąz, ale taki zielonkawy;) i pomyślałam WTF? Zrobiłam swatche, kolory wyszły nie zielone ;D Nałożyłam na twarz i przepadłam. Nie wiem ile kosztuje ten kosmetyk, podejrzewam, że z 2 funty (nie wiem, nie mam pojęcia, ale na pewno nie jest drogi), ale jest bardzo mocno napigmentowany (można sobie zrobić nim krzywdę), dobrze się rozciera i nie ma brokatu tylko glow. Zupełnie nie spodziewałam się takiego efektu po tym produkcie. I'm impressed.
Więcej podczas recenzji. Najpierw muszę się trochę opalić i nauczyć go nakładać. Ale ja jestem na tak. Zobaczymy jak z trwałością. Na plus opakowanie - w miarę solidne, z dużym lusterkiem. Trochę się brudzi w pudełeczku, ale nie przeszkadza mi to.

Dziękuję Dziewczynom za możliwość wypróbowania tych kosmetyków, trzymam kciuki za rozwój bloga i pozdrawiam wszystkich zaangażowanych w przedsięwzięcie konkursowe!

Little Glow Cheek swatches poniżej.


14 komentarzy:

  1. OMG jak on bosko wygląda na policzku! Uwielbiam wszelkie paseczkowe rozświetlacze i bronzery.

    Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bosko, chociaż w realu jest o wiele bardziej intensywny i ciemniejszy. Ale na zdjęcie wyszło OK :) Świetna sprawa, tylko troszeczkę mi się odcina od karnacji.. jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo, wygląda naprawdę bajerancko !
    http://my-orange-island.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zielony bronzer? ;D wygląda całkiem nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  5. @Ew., bajerancko - tego słowa mi brakowało!

    @princetonxgirl, LOL.. no wiesz o co chodzi. że coś nie wpada w złoto ani w czerwień tylko w taki ciemnozielony brąz. czy to ma sens w ogóle? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej! ale jak bronzer ma się nie odcinać od karnacji? :D musiałabyś być chyba Murzynką, żeby stapiał się. Wydaje mi się, że właśnie chodzi w bronzerze o to, żeby się odróżniał i przyciemniał określoną część policzka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak - masz oczywiście rację. Tylko chodzi mi o to, że jak się jest zimą takim bledziochem jak ja to się odcina bardzo, a jak się jest latem już nie bledziochem (jak ja - opalam się na czekoladę:) - to bronzer oczywiście nadal jest ciemny, ale tak bardziej się stapia. To był taki skrót myślowy - bronzer zawsze odcina się od skóry, ale niekoniecznie od karnacji/odcienia skóry. Coś takiego miałam na myśli ;) Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!:) mam te smackersy :P obecnie sprite i fanta! oba boskie ;) sprite daje taki jasniejszy efekt na ustach i wszyscy zawsze pytaja co tak pachnie i nie moga uwierzyc, ze to sprite :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pal licho bronzer (będę go komentować, jak więcej zdjęć zobaczę :P), ale... jaką Ty masz cerę! żadnych porów, żadnych przebarwień i pod okiem tak gładko.. Oficjalnie Ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. @Kathrin Jot, dzięki! właśnie zauważyłam, że lekko rozjaśnia. czekam aż mnie ktoś zapyta :))

    @Cathy, co Ty mówisz w ogóle? Tzn wybrałam to zdjęcie, bo mam tam taką cerę jaką bym chciała, ale to tylko mój suchy policzek w odpowiednim świetle. Ale uwierz mi - pory dramat, przebarwienia, a pod okiem takie kropki mam podejrzane. Oficjalnie nie musisz mi zazdrościć. Każda z nas ma swoje niedoskonałości, ale co z tego - i tak jesteśmy piękne ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. w opakowaniu rzeczywiście widać zielone tony, ale na policzku fajnie :)

    nigdy nie miałam kosmetyków z Primarka, więc jestem ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, prawda? ja się dopatrzyłam :)
    recenzja coming soon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...