wtorek, 10 maja 2011

giveaway. wyniki.

Och Dziewczyny,
nie sądziłam, że tak ciężko będzie wybrać jedną piosenkę. Musiałam wyeliminować Utwory/Wykonawców, których znam i lubię, bo nie było możliwe wybranie jednej piosenki spośród tych, które tyle dla mnie znaczą.. Eldo z czasów baaaardzo dawnych.. kojarzy mi się z domem, Coma z czasów niezapomnianych jakże pięknych i tragicznych zarazem  (chociaż Excess to już zupełnie inna historia przecież a "Skrzydlate Świnie" obejrzeliśmy wczoraj wieczorem dopiero), Czesław Mozil jeszcze w Tesco Value z czasu próby i dość mrocznej codzienności jak tak patrzę z perspektywy..

Faith no more z czasów prehistorycznych i zgadzam się z Kosodrzewiną, że Mike Patton och!, The XX z okresu leczenia ran i wracania do równowagi, przecież to nie było tak dawno temu.. Spice Girls z dzieciństwa! ^^
Kings Of Leon.. och, brak mi słów, żeby to wszystko opisać..
Anyways, po przesianiu tego, co znam i kocham - nadszedł czas na posmakowanie nowych brzmień.
Chyba wszystkie lubimy bardzo różną Muzykę. Ja również. Od bardzo dawna mam słabość do ciemnoskórych wokalistów z poczuciem rytmu i tendencją do tworzenia seksualnych kawałków ;)
Zaczęło się nie pamiętam jak, ale gdzieś w trakcie pojawił się Ginuwine,

Oooooch, kiedy to było ;) Alright, ale do rzeczy. W związku z tym, że lakier jest jeden a nie np 5 ;P upragniony błękitny Sensique wędruje dooooooo...

Chanel! Tak, owszem. W ramach podziękowania za to, że przedstawiła mi tą piosenkę:


Już piszę do Ciebie maila, poproszę Cię o odpowiedź w ciągu 48h. I tyle :)
Dodam jeszcze tylko, że gdybym to ja miała komuś przedstawić 3 piosenki, pewnie miałabym spory problem. Ale mam już kilka pomysłów ;)
Dziękuje Wam wszystkim za zgłoszenia, cieszę się, że forma przypadła Wam do gustu. Planuję większe rozdanie (jakoś wkrótce) i zastanawiam się czy nie uderzyć tym razem z formy filmowe :) Tylko nie wiem - pełnometrażowe, krótkometrażowe czy teledyski ;P Zobaczymy ;D Chyba teledyski najłatwiej mi "dostarczyć"..

Zostawiam Was już a do momentu otrzymania zasilacza to chyba tylko muzycznie się będę wyrażać (a poza tym mgr się jakoś nie chce pisać a deadline WIELKIMI KROKAMI zbliża się). Tu przykład. Beirut w ramach Take Away Show.


pozdrawiam, jeszcze raz dziękuję i zachęcam do cieszenia się życiem dzisiaj jutro, zawsze ;D

3 komentarze:

  1. Chanel gratulacje :) Chciałabym jeszcze dodać, że forma rozdania bardzo mi się spodobała-kocham muzykę, towarzyszy mi każdego dnia :) wybór 3 piosenek był bardzo ciężki, ale dzięki Twojemu rozdaniu znalazłam kilka utworów, które wpadły mi w ucho :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem będzie nielimitowana liczba utworów, ale tylko pod warunkiem, że czas na ogłoszenie wyników rozdania też będzie nielimitowany ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak milo =) ciesze sie ze ci sie spodobalko =) teraz jestem w szkole ale jak wroce do domku to przesle adres. Buziaki =*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...