poniedziałek, 2 maja 2011

wygrałam konkurs matematyczny

Dziewczyny,

w zeszłym tygodniu dotarła do mnie nagroda - świeczka wygrana w konkursie matematycznym u Marty ze STOP BUYING CRAP :))
w życiu bym się nie spodziewała, że otrzymam nagrodę za liczenie no way, bardzo dawno przestałam być dobra z matmy ^^ a tu proszę..


 Duża świeczka cieszy oczy, jest zielona, pachnąca i ma fajny słoik. Myślę, że sama bym sobie jej nie kupiła, ale może zmienię zdanie po sprawdzeniu trwałości - zapach jest intensywny, ale nie jest duszący.

Tak prezentuje się na żywo. Przyjeżdża kurierem dobrze opakowana, pudełko, tekturki, papierki, taśma klejąca..


Beautiful Day jest w kolorze zielonym..


Przy okazji swatche Essence Blossoms etc, 05 forget-me-not, czyli niezapominajkowy :) + Special Effect Topper w kolorze 04 Mystic Mermaid. Ślicznie się wtapia w lakier bazowy, próbowałam już różnych kolorów i zawsze wygląda dobrze, nie odcina się od bazy, jest prześliczny!

Jedziemy dalej ze świeczką.. ;D




Moje dotychczasowe doświadczenia/spostrzeżenia: spala się dobrze, ładnie pachnie (na początku wydawało mi się, że ma mydlany zapach, ale to było pranie;) kwiatkami i ziołami.. taką łąką trochę ;)
Jest OK!  Można rozważyć.

5 komentarzy:

  1. Te świece tak ładnie wyglądają... uwielbiam świece zapachowe ;-D nawet o zapachu bambusa widziałam w Leroy Merlin,lubie zapach bambusa, kiedys nawet mialam perfumy bambusowe z Yves Rocher, ale stlukłam :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stłukłam pumę animagical i było mi smutno, ale przynajmniej ładnie pachniało w łazience ^^
    świeczki uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że przez monitor nie można zapachu poczuć ;D
    a lakier na paznokciach piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. to ten topper! :) no szkoda właśnie, damn it..

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie sie prezentuje! pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...