wtorek, 28 czerwca 2011

haul z głębi lądu.




Rozwala mnie ten teledysk, z różnych powodów ;D

Cześć Dziewczyny.
Mam haul. Taki z miesiąca, odkąd utknęłam w głębi lądu....





Essence XXXL nudes, 01 pure beauty.
Kupiłam wczoraj za 7 zł. Pachnie ciasteczkami.




Szminka 01 Frosted. Genialna.
Szczególnie na zimę będzie świetna.



:)






Uzylam raz, musze sie nauczyc nie robic sobie plam.



Ciekawe czy to cos daje... Staram sie nosic czapke.
I kupilam oleje z helfow, ale o tym juz z Gdanska.




Zawsze marzylam o jakims zapachu Escady. No i mam.
Super. Pachnie oblednie. Jestem taka smakowita ;P



Widzicie ta radosc? ;)))))))



Tak tak tak



Genialny. Za 19 zl.. KWC. Na pewno nie rozstane sie juz z tego typu kosmetykami.
Jak bede miala nadmiar gotowki, wyprobuje inne/drozsze.
Ten jest swietny i ma psik psik (atomizer)



Uwielbiam.



Atomizer!



Woda w psik psiku za 10 zl. Ale przydaje sie..










Zostawia tlusta warstewke "nawilzajaca".
Nie trzeba po nim nakladac balsamu.
Ale ziarenka piachu (i owady i wszystko inne) sie przykleja do skory.
Nalezy rozwazyc.
Pachnie spoko. Jak ciasto czekoladowe z mlekiem kokosowym.




Peelinguje ok.






Myslalam, ze juz nigdy tego nie kupie. Jest spoko. Faktycznie utrwala brwi.


Na cały dzień.


Za 2.99 w pepco znalazłam balsam do ust hawaiian tropic waterproof 40 uva/uvb. jedyny zarzut. jest słodki jak cholera.


kupiłam wczoraj. bardzo kryjący i wali alkoholem, ale chyba się polubimy.. myślę, że do niego warto użyć pędzelka. palcami jest trudno zatuszować mały obszar. tzn przynajmniej moimi palcami mój mały obszar.


teraz mam dwa. pod oczy i do twarzy. oba w najjaśniejszych kolorach, chociaż mam wrażenie, że ten pod oczy jest w kolorze 01 a ten do twarzy jaśniejszy jest w kolorze 02, czyli.. mamy 2 produkty, każdy występuje w 2 wariantach - cera jasna i cera śniada. tylko, że w praktyce mamy 3 kolory. kolor nr 01, 02 i 03 (co widać na opakowaniu z tyłu już na samym roll-onie. Więc.. kolor jasny pod oczy jest jaśniejszy niż kolor jasny do twarzy. a kolor śniady do twarzy jest ciemniejszy niż kolor śniady pod oczy.
understood? bo zamotałam ;D



jest naprawdę bardzo kryjący, co mnie zaskoczyło.


tak. na pewno ktoś coś widzi w kamerze laptopa. mhm.


kredka czarna long lasting z essence. ma temperówkę, jest tania i dobra. używam.






PILARIX my love. o nim to bym mogła godzinami.




wersja do skóry suchej, ta najbardziej bogata/treściwa. jest ok, ale nie wiem czy bym zapłaciła aż tyle za pełnowymiarowy produkt.


KWC, kolor tego lata. jest cudowny. pachnie przez prawie 2 dni, jest najlepszy na świecie :)




rurka!


zawsze chciałam mieć takie love, tylko, że to ze sklepu jakiegoś tam, za 25 zł mi po 3 tygodniach zaczęło zmieniać kolor na jakiś taki bleee.
kiedyś sobie kupię z białego złota.
a co ;)


mam nadzieję, że się podobało.
tak na szybko, bo kilka spraw jeszcze dzisiaj jest do załatwienia, a czasu coraz mniej..

ahojka!
Posted by Picasa

12 komentarzy:

  1. Mam identyczny naszyjnik, to accesorize ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzies dorwala Essence w Cz-wie?????

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @vixen, a... no właśnie :)) no i jak, też Ci się tak zachowuje, czy to ja za bardzo go spsikuję perfumami i dlatego...?

    @Haxxana, ha! w douglasie pojawiły się szafy. dostawa pod koniec przyszłego tygodnia, mnie już nie będzie, więc masz szansę :P

    @simply_a_woman, super! starałam się odzwierciedlić mój mimo-wszystko-wakacyjny nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimą non stop używałam Frosted cudna szminka, a zdjęcia świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie, bo ona jest taka... zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten łańcuszek prawie rok i w sumie tylko troszkę się starł, ja go zakładałam rzadko i po zastosowaniu perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go nosiłam codziennie przez prawie miesiąc i jakoś zapominałam zawsze się nie psikać w okolice szyi, albo po prostu przypominałam sobie, że mam łańcuszek jak już było za późno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki:)
    Niezłe łupy:) Lakier z My Secret chyba mam identyczny, zapachy Escady też lubię, choć nie mam żadnego:)
    Kusisz szminkę Frosted z Essence:). A wisiorek cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie mialabys ochoty wybrac sie tam w piatek?:D Swietna wiadomosc bo cale wieki jak tam nie bylam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiłaś mnie roll-onem ;)
    chyba w poniedziałek przejdę się zobaczyć ;D
    CO do pogody to na dolnym śląsku jest MASAKRA!
    Szaro buro zimno i deszcz !
    A ząb a raczej szew po zębie bolał, ale tabletki przeciwbólowe, które dostałam od dentystki działają cuda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...