czwartek, 7 lipca 2011

i'm back.

Wróciłam, trochę przeziębiona, ale szczęśliwa. Kartony przyjechały, jeszcze się nie rozpakowałam do końca. Nie mam miejsca na nowe kosmetyki, więc czeka mnie masywny projekt denko przez wakacje. Seriously. Niestety, kosmetyków nie da się przechowywać w workach próżniowych zmniejszając ich rozmiar.
BTW, worki próżniowe i LOVE. Nie wyobrażam sobie życia bez worków próżniowych. Dziewczyny! Do przechowywania, do przewożenia. Idealne :)) Polecam serdecznie.

Wczoraj poszliśmy wieczorem nad morze. Było trochę zimno, ale woda była ciepła :)) Dzisiaj trochę boli mnie gardło, ale kto by się tym przejmował ;P To na pewno przez to, że nie miałam szalika ;))


Rozpoczynam testy z olejami: Amla i Vatika dotarły bezpiecznie z helfów.
Będę informować na bieżąco.

Nadal czekam aż na poczcie znajdą moją zagubioną przesyłkę z iherb.com. 45$ to nie aż tak dużo, ale byłoby miło, gdybym nie musiała zamawiać ponownie. Zwłaszcza, że już nie ma promocji 10% off.
Anyways, Dziewczyny, w Gdańsku słońca nie ma (w Częstochowie podobno 25 stopni w cieniu, uff), ale to może nawet lepiej, bo w upale nie działam zbyt sprawnie ;)

Co jeszcze? Chcemy iść na transformersów 3d, trzeba jechać do ikei, muszę znaleźć jakiś fajny basen.
Czy ktoś coś wie na temat przyjemnej pływalni w Gdańsku? Chciałam iść do Novotel Marina Spa, bo jest całkiem niedrogi, ale słyszałam zatrważające opinie na jego temat.. i podobno basen jest mały i nieprzyjazny pływakom.

Mam do wykorzystania groupon do Calypso, tak więc, jeśli mi się spodoba, ten klub będzie mógł na mnie trochę zarobić. Bardzo przywiązuję się do miejsc uprawiania sportu. Do comcomzone uczęszczałam kilka miesięcy, bardzo regularnie, niemalże codziennie. Na różne zajęcia. Bardzo lubiłam. Ale że nie mieszkam już w Nowej Hucie, no to nie jest mi aż tak bardzo po drodze ;)

Alright, off I go.
Ale wrócę szybko :))
Miłego dnia! :)

10 komentarzy:

  1. Hej szalona, do wody w taką zimnice :D? dobrze, że wróciłaś ;) worki próżniowe? jeszcze nie próbowałam... a i pisz prędko jak się sprawuje u Ciebie olej Amla, też się olejuję nim ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic nie wiem, bo dopiero zamierzam wypróbować za 2 dni ;) Chciałam jak najszybciej, ale teraz myję włosy co 3 dzień i nie chcę ich odzwyczajać, bo pomyślą "ooo, ok.. będziemy myte codziennie, więc możemy się przetłuszczać"..

    Trochę było zimno, ale ja bardzo lubię ładować się do morza i zawsze jak byłam mała i nad jakąś wodą to wołali na mnie panna z mokrą głową, bo jak zamoczyłam włosy to potem mi schły 2 dni i chodziłam z mokrymi ;)

    Worki próżniowe koniecznie. OMG, my mieszkamy w miniaturowej kawalerce, a ja mam miliony rzeczy. Och. Pościel zimowa, koce, ubrania, poduszki z kanapy, których nie używamy, plecaki, torby podróżne, wszystko workuję i nie kurzy mi się, zajmuje mniej miejsca. Jak podróżuję - zawsze ładuję wszystko w worki! Jak mi się coś wyleje, albo jakby padał deszcz i by mi torba przemokła - nic się złego nie wydarzy. Na początku bałam się, że worki wybuchną, ale już się nie obawiam. Workuję, odsysam powietrze odkurzaczem, zakręcam i nic. Odkręcam, przepakowuję, zakręcam, odsysam - super :D
    Polecam :D

    Może coś napiszę kiedyś o workach, bo zmieniły moje życie. Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie gniotą Ci się za bardzo rzeczy w tych workach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie :D I to jest właśnie najlepsze!! Mój tata zworkował swoje spodnie i też mu się nie pogięły :) A on ma lekką obsesję na punkcie wyprasowanych, "prostych" ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym do wody nie wskakiwała w taki zimny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz o tych workach koniecznie!! :)

    O matko, tak zimno nad morzem, a ja mam jutro wyjezdzac;( a nie wiem co to bedzie, dobrze ze bylam pare razy na solarium, to jak sie nie opale nad baltykiem, to chociaz nie bede taka biała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wskakuję zawsze. Taka jestem szalona ;P

    Opalisz się nawet jak nie będzie słońca :)) Mówię Ci :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    burda.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym zanurzyla stopy w Baltyku teraz;)))) zazdroszcze, naprawde!
    Popieram-worki prozniowe,swietna sprawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Welcome back. :D
    What is warm for you? That sea looks freezing cold. :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...