sobota, 2 lipca 2011

a ja lubię deszcz (take'em off)

dużo bloggerek pisze o tym jaka pogoda jest beznadziejna. dziwi mnie to bardzo, ponieważ pogoda nie jest aż tak beznadziejna, nawet jak ktoś nie lubi deszczu. przecież nie może być 40 stopni przez cały czas, bo rośliny uschną, zwierzęta pozdychają a las ulegnie spaleniu w pożarze, "który strażacy próbują ugasić od 72 godzin".
ja lubię deszcz i pochmurność. woda to życie. słońce oczywiście też, ale rozumiecie same, że słońce samo w sobie spala wszystko, co ma w swoim zasięgu.

lubię wiatr, lubię deszcz, lubię burze. lubię słońce. śnieg też :) ja w ogóle jestem bardzo zadowolona z wszelkich zjawisk pogodowych.

zaraz wychodzę na spacer, ale generalnie cały dzień pakowałam się. niby nie jest trudno, ale jednak łatwo też nie jest :) spakowałam 2 z 3 pudełek, które pojadą kurierem. mnie zostaje plecak i 2 torby. i wazon z kwiatkiem. ciekawe czy przetrwa podróż pociągiem wiele godzin. z moich obliczeń wynika, że tym pociągiem, którym będę jechać muszę pokonać 40 stacji, żeby dotrzeć do celu. can you imagine? i mean, seriously.

craig david will most likely be cheering me up ;))

4 komentarze:

  1. też się muszę nauczyć lubić każdą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos wiem na temat pakowania....szczegolnie teraz kiedy musze przemyslec co wziac w pierwszej kolejnosci....

    Lubie deszcz.Zime:D
    Burza wywoluje we mnie euforie;) uwielbiam ogladac wyladowania atmosferyczne.
    Nie przepadam jedynie za goracym latem w ciagu dnia za to cieple wieczory jak najbardziej:)))

    Malo meczacej podrozy i szybkiego dotarcia do celu zycze:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo... A już się bałam, ze tylko ja tak mam. Lubię deszcz, lubię słońce, lubię dzień, lubię noc. Najmniej chyba lubię zimową pluchę, kiedy właściwie nie ma zimy, jest tylko szaro i brudno. Ale w sumie... Jak miło wtedy siąść z książką na fotelu pod kocykiem. :)
    Miłego dnia Stri!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dziewczyny :)) Mam nadzieję, że dojadę jutro szczęśliwie i będę mogła odetchnąć, popatrzeć na morze, potarzać się w piasku i pooglądać ewentualne burze :) i pod kocykiem dokończyć moją magisterkę ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...