środa, 27 lipca 2011

zamówienie z biochemii urody zostało wysłane.

Dostałam dzisiaj maila, że moje kosmetyki zostały wysłane. Po 12 dniach roboczych. Nieźle, myślałam, że będę czekać dłużej. Teraz wszystko w rękach Poczty Polskiej. Ech..

Czekam na:

1 x Olejek myjący - bezzapachowy - 120 ml (10.50 zł) = 10.50 zł
1 x Maseczka wulkaniczna z limonką - 50 ml (9.50 zł) = 9.50 zł
1 x Olej tamanu EKOLOGICZNY - 15 ml (9.80 zł) = 9.80 zł
1 x Puder bambusowy z jedwabiem - 55 ml (12.90 zł) = 12.90 zł
1 x Hydrolat oczarowy - 200 ml (11.90 zł) = 11.90 zł
1 x Hydrolat aloesowy - 200 ml (11.90 zł) = 11.90 zł
1 x Serum-olejek regulujący LEMON EKO - 30 ml (21.80 zł) = 21.80 zł

Nie mogę się doczekać! :) Biochemia Urody wydaje się być super, ale ten czas oczekiwania...
Epic fail. Apel do firmy - rozbudujcie się, zatrudnijcie ludzi, wysyłajcie szybciej, a będziecie mieli więcej zamówień, więcej klientów i ogólnie upgrade. Polecam się jako doradca ds ekspansji ^^

8 komentarzy:

  1. podejrzewam, że zawartość paczki wynagrodzi Ci czekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tararararara już mnie nie bolą pachy :D
    a poza tym to bardzo mi się podobają te zapachy do szafy. I są bardzo intensywne. I love różowe frugo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I love różowe frugo też, zapachy do szafy spoko - już zamieściłam w naszej garderobie :D
    Super, że już nie bolą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyslij mi na meila zdjecie jesli mozesz :) taml@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ile razy natykam się na wpis o biochemii urody, zaczynam się autentycznie ślinić na samą myśl o zakupach tam... nie wiem co mnie wciąż powstrzymuje :) koniecznie daj znać jak się będą specyfiki sprawowały, oczywiście jak już poczta raczy dostarczyć je w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You got it, na pewno dam znać :D W całości, mam nadzieję, że dostarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czeka się rzeczywiście długo, ale i tak uwielbiam BU :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...