piątek, 12 sierpnia 2011

the face shop blackhead ex nose clay mask. trzecie wrażenia.

Po tygodniu zrobiłam sobie po raz drugi maseczkę. Nałożyłam więcej - łatwiej się zrywało.
Wyschła w 15 minut, zerwałam jak poczułam mocne ściągnięcie. Efekty są niesamowite.. Nadal jestem pod wrażeniem moich czystych porów. Maseczka nie usunęła tyle samo brudu z porów, ale - uwaga uwaga - po prostu dlatego, że go tam nie było :D Tzn był, ale mój noc i broda były zdecydowanie czystsze niż tydzień temu. Mhm! Owszem.
Po zerwaniu przemyłam buzię chłodną wodą, potem hydrolatem oczarowym a później nałożyłam krem antybakteryjny. Nos mnie swędział cholernie, więc nałożyłam po 5 minutach jeszcze Cetaphil i trochę nadal mnie swędzi, ale to jest do wytrzymania. Myślę, że jest to normalne, bo kremy mają możliwość się bardzo dobrze wchłonąć. A krem antybakteryjny do najłagodniejszych nie należy, right? Swędzenie nie jest dokuczliwe, ale jest odczuwalne. Jednak jako alergik jestem przyzwyczajona do pewnego dyskomfortu i zauważam go niemal natychmiast ;) Powiedziałabym, że po 15 minutach od zerwania maseczki, swędzenie znika.
Taki update. A jak się u Was sprawdza? :)

6 komentarzy:

  1. U mnie ciągle rewelacyjnie :D można nawet podziwiać maskę na nosie u Mnie na blogu :)
    Przed wysmarowaniem robię parówkę i wszystko ładnie wyciąga a potem nosek czysty :D
    I mnie też swędzi jak cholera :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też noc bardzo swędzi po zastosowaniu płatków oczyszczających pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak chodze kolo tej maski juz z 2 miesiace i dumam czy kupic... no, ale chyba jednak kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. Nie miałam okazji jeszcze jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku dni zastanawiam się nad kupieniem i chyba mnie przekonałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używam top coatu, z reguły.. :) choć tym razem chciałam sprawdzić trwałość bez niego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...