środa, 3 sierpnia 2011

haul z biedronki. tajemnice urody 2.

Dzisiaj rano zaczyna się sprzedaż produktów z katalogu Tajemnice urody 2. Jeszcze nie wszystko jest w mojej Biedronce, ale cierpliwie poczekam aż przyjedzie reszta..
Katalog do obejrzenia tu: http://gazetka.biedronka.pl/g42,tajemnice_urody.html

Zainteresowało mnie kilka produktów podczas porannych zakupów spożywczych i zdecydowałam się na:

Peeling do ciała Be Beauty Spa 200 ml: Borówka. Pachnie chemicznie, ma delikatne peelingujące drobinki i myślę, że go zużyję, ale nie skuszę się na inne peelingi z tej serii. Może powinnam była wziąć winogronowy... No w każdym razie bez szału. Po pierwszym użyciu, odradzam - przynajmniej ten zapach.
Cena 7.99 pln

Puder do kąpieli  cherry blossom & green tea. U nas w domu taka rzecz zawsze się przydaje. Niekoniecznie w gorący letni dzień, ale jesień tuż tuż (a zresztą jak pada i jest zimno to też mam nastrój na ciepłą kąpiel..)
Cena 1.99 pln

Lakier Eveline Cosmetics, Colour Instant Fast Dry & Long Lasting. Niebieski pogodny kolor. Kolorów jest 5 albo 6. Rozważę pozostałe.
Cena 5.99 pln

Tarko-pumeks dostępny w 3 albo 4 kolorach. Czemu nie :) Ma wygodną poręczną.. rączkę, trzonek?
Cena 3.99 pln (chyba..)



17 komentarzy:

  1. Chyba dziś też się wybiorę do Biedrony :)
    Właśnie obejrzałam gazetkę w internecie i całkiem sporo fajnych rzeczy od dziś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie spodobała mi się ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszy mnie ten tytuł biedronkowej gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Mavia, myślę, że warto. Dzisiaj zaczyna się też alkohol :)))))

    @kosodrzewina, widziałam tylko 2 wzory, ale nie chciałam ładować nic więcej do koszyka, bo by mi się sałata i bazylia pogniotły.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @simply_a_woman, tajemnice urody? nooo.. mogli to nazwać jakoś.. inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  6. no bo jakie tajemnice może nam zdradzić biedronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam testy kosmetyków z biedronki i wszystkie pachną chemicznie... jak odświeżacz do toalet i to tani :( Chyba się do nich nie przekonam :) Ciekawe, jak ta seria pachnie. Ale chyba nie będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie glownie peeling z borowki zobaczymy czy uda mi sie go dostac....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo a powiedz mi moja droga, czy te kosmetyczki są wielkie, średnie czy raczej małe? :D Bo chciałam taką na wyjazdy, ale jak się okaże, że jest większa niż moja walizka to chyba sobie odpuszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam dzisiaj iść polować, ale liczę na to, że do jutra się jeszcze ostatnie parę rzeczy - a przy okazji być może pojawią się już jakieś opinie i z czegoś zrezygnuję (jak np. z peelingu borówkowego :D).

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję, właśnie o taką mi chodziło! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie uratowałaś mnie przed wydaniem 20zł :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedronka o nas widzę dba, najpierw blogowe szaleństwo szufladkowe, dziś gazetka króluje w aktualizacjach i też się skusiłam na podobny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  14. DESPERADOS W PROMOCJI ZA 3.20 A NIE JAKIEŚ TAM KOSMETYKI :D!

    OdpowiedzUsuń
  15. @simply_a_woman, zasadniczo Biedronka odsłania przede mną swoje tajemnicze zakamarki i skarby każdego dnia ;) Czasami znajduję tam naprawdę odjechane rzeczy..

    @Elżbieta Burda, moim zdaniem masło rozświetlające z mango do ciała nie pachnie jak wc ;D

    @Hexxana, mnie kuszą masła. i spróbowałabym peelingu winogronowego.

    @opos-w-wannie, na pewno zostaną :)

    @Charmain, owszem. ja też mam szufladki właśnie. fajnie tak zobaczyć ciekawe nowe produkty w Biedronce. pozytywnie :)

    @natalia, noooooooo też widziałam. my mamy dużo alkoholu w lodówce, więc nie kupiłam. ale dzisiaj też zaczyna się gazetka alkoholowa..

    OdpowiedzUsuń
  16. też dzisiaj szalałam w biedronie ;) Polecam masło spa Azja- pachnie obłędnie XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...