sobota, 3 września 2011

foil nail effect, lustrzane paznokcie. beyonce inspired.

Od dawna już zastanawiałam się jak inaczej niż za pomocą naklejek i photoshopa, uzyskać lustrzany efekt na paznokciach. Która z nas nie chciałaby wyglądać tak świetnie, jak Beyonce ;)

Planuję wypróbować tą metodę, tylko muszę się rozejrzeć w sieci skąd wziąć folię tanim kosztem i w różnych kolorach. Ktoś próbował, jakieś rady? Dawno nie bawiłam się w zdobienia/klejenia. Ale mam ochotę.

nail-art-101.com
Możemy znaleźć tutoriale na YT, bez problemu. Oczywiście przyklejanie folii jest to przedsięwzięcie na jedną imprezę, sesję zdjęciową lub kilka godzin, bo odpryski i zarysowania na tak cienkiej warstwie pojawią się niemalże od razu. Niemniej jednak, dobra opcja.

Barry M wprowadza na rynek nowe produkty, które mają nam umożliwić uzyskanie takiego efektu szybciej i łatwiej. Podoba mi się taki efekt, robi wrażenie. Koszt ok 20 zł, dostępne ze strony producenta (chociaż koszt przesyłki jest szalony). Może lakiery wytrzymają dłużej?

Srebrny.

barrym.com



Złoty.

barrym.com
Instant Nail Effects - Foil - Ingredients INGREDIENTS: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ADIPIC ACID / NEOPENTYL GLYCOL / TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE / ACRYLATES COPOLYMER, BENZOPHENONE-1 [+/- MICA, CI77000, CI77266, CI77491, CI77891, CI19140]

9 komentarzy:

  1. I jak to zwykle bywa na filmie wszystko jest super hiper proste, a w rzeczywistości awykonalne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. I dlaczego Barry M nie wypuścił innych kolorów? Taki turkus jak na filmie byłby cudny, ale złoto czy srebro to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę, nie wiedziałam, że stary dobry barry m pomoże nam wyczarować takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. srebrny może być, ale faktycznie - kolory typu fiolet, szmaragd, granat - cudownie byłoby, gdyby je wprowadzili!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, ja bym nie chciała wyglądać jak Beyonce. A już jak Beyonce bez retuszu za skarby świata. :)))
    Ale efekt lustrzanych paznokci fajny. Jeśli się skuszę na lakier (jedyny, bo normalnie nie używam), to będzie Twoja wina. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Co złego to nie ja :)) Podoba mi się ten efekt. Mam wrażenie, że prosta sukienka, szpilki, tusz do rzęs, szminka, jakiś zniewalający zapach i ten lakier = olśniewająca spójna kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. A pewnie! Tyle, ze ja nie umiem malować paznokci. Gdyby nie to, pewnie już dawno uległabym pokusie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...