czwartek, 20 października 2011

byłam dzisiaj w bibliotece.

W dobie absurdalnie wysokich cen książek (w stosunku do zarobków a nawet ich braku), dużym zainteresowaniem powinny cieszyć się Biblioteki lokalne :D
Serdecznie zachęcam do ruszenia tyłka i zapisania się do kilku z nich, bo nie tylko zdobędziecie dostęp do nowości wydawniczych, ale również dofinansujecie swoje Biblioteki i zdobędziecie dla nich fundusze do zakupu nowych książek. Hurra!

Mam mojego ukochanego Dicka, mam Camillę Läckberg, którą polecała mi Katalina.
Mam również Dana Browna, bo skończyłam Zaginiony Symbol przedwczoraj w nocy (masakra, w ogóle nie ogarnęłam, że on to może być ON!!). No i mam też la piel que habito, żeby nie było tak rozrywkowo ;)


 Zachęcam do czytania książek i dzielenia się ze mną tytułami, którym warto poświęcić czas :)
Buziaki, ahoj!

12 komentarzy:

  1. Z książek, które zrobiły na mnie większe wrażenie to polecam Ci: "Nie opuszczaj mnie" - Kazuo Ishiguro, "Poczwarka" - Dorota Terakowska, "Cyfrowa Twierdza" - Dan Brown, książki Tomka Tryzny - "Idź, kochaj", "Panna Nikt".

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam "Władcę pierścieni"; pierwsze 100 stron może nie jest super wciągające, ale potem nie chce się, żeby książki się skończyły :) w ogóle uwielbiam Tolkiena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam "Tajemnicę Grobowca" autorstwa Steve'a Berry. Przeczytałam tę książkę w dwa dni, choć jest grubaśna :). Facet ciekawie pisze i z tego co widziałam specjalizuje się w opieraniu fabuły na zaginionych cywilizacjach i różnych mistycznych historiach. Jeśli interesują Cię templariusze, bursztynowa komnata i tym podobne, całkiem możliwe, że Ci się to spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, co racja, to racja - dlatego oprócz bibliotek korzystam z uroków Taniej Książki (dzisiaj "upolowałam" "Punkt widokowy" Connelly'ego i "Breslau For Ever" Ziemiańśkiego - obie za 17 złotych) i antykwariatów:)

    a polecam Chucka Palahniuka!!!! (albo go pokochasz, albo znienawidzisz, ale obojętnym nie zostawi:)) - właśnie popełniałam morderstwo na swoim koncie i zamówiłam 2 świeże (od przedwczoraj na rynku) Jego książki.... i teraz mnei naszło - hmmm, a inne wydatki?

    a Camillę bardzo, bardzo lubię:) i mam nadzieję, że i Ty wkrótce do fanów dołaczysz:*

    P.S. dzięki za ten post - zmusiłas mnie do ruszenia 4 liter i zapisania się do biblioteki osiedlowej, bo do Centrum nigdy nie mam siły jechać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @little_a, zapisałam, zapamiętałam - znajdę i przeczytam.

    @simply_a_woman, noooooooooo raczej. Trylogię dostałam od Mamy na 18 urodziny :)

    @Katalina, dokładnie - ja lubię takie pseudoarcheologiczno-historyczne akcje. Mitologia, legendy, różne zakamarki świata - to jest coś, co mnie kręci! Przeczytam Tajemnicę Grobowca na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  6. @barwy.wojenne, alright. rozumiem. zapisałam i poszukam. nooo, ja w Krk miałam tanią książkę obok instytutu i wydałam tam myślę spokojnie wiele tysięcy złotych podczas moich całych studiów :D LOL
    potem jak się miałam przeprowadzać to był płacz i "niech mi ktoś przeniesie te pudełka!!!!!!!!!"

    rusz się rusz, biblioteki są nam potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sa, są - tego nie neguję:) a co do paczek, pudeł i tym podobnych, to wiem, jak to jest:) w sypielni regał, w pokoju dwa, ksiązki na podłodze, biurku, parapecie i szafce na TV... i wiekszośc z nich za grosze lub z makulatury:) (niech mi ktoś wytłumaczy, jak sie można książek pozbywać? no jak? ok, jak sie nie ma na chleb, to rozumiem,a le tak zwyczajnei na śmieci! NIE!!!!)

    polecam fajny artykuł o political-archeo-coś tam fiction: http://archiwum.polityka.pl/art/oni-sa-wszedzie,379915.html (tylko ten znaczek, żeby sie logować wkurza)

    a ze Skandynawii to jeszcze Jo Nesbo!!!! (Harry Ole moim mistrzem!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z książek, które pokazałaś czytałam ostatnią, na podstawie której Almodovar nakręcił film. Ciekawa historia, idealna do sfilmowania. Ale obecność Antonio mnie kompletnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram czytanie z bibliotek :) a tak po za tym to polecam serdecznie Sharon Owens i jej książkę Tawerna przy Klonowej, bardzo dobra i sympatyczna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedziałam :) a "Hobbita" czytałaś?

    acha, fajne są kryminały Stiega Larssona

    OdpowiedzUsuń
  11. O, poluję już na trzeci tom Camilli. Ale teraz jestem nakręcona na książki popularnonaukowe. I też raczej wypożyczam, niż kupuję. Nawet beletrystykę biorę z Biblioteki Uniwersyteckiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @simply_a_woman, no raczej! Z 5 razy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...