czwartek, 6 października 2011

listopadowe spotkanie blogerek z trójmiasta

Wróciłam do domu i muszę zacząć robić "to do list", żeby ogarnąć wszystko. Dużo zaległych spraw, jeszcze więcej terminów i w ogóle wszystkiego się nagromadziło. Też tak macie? Brakuje mi normalnego rytmu, to przez te rozjazdy. A właśnie wczoraj kliknęliśmy bilety na następne wojaże, tym razem jedziemy razem (mój Mężczyzna już chyba by mi nie wybaczył kolejnego zniknięcia).

Czytałyście propozycję simply_a_woman, dotyczącą spotkania w Trójmieście?
Dziewczyny, spotkajmy się! :))

Tymczasem idę na pocztę odebrać przesyłki i kupić sobie bilet miesięczny. Coś czuję, że czekają tam na mnie smakołyki od... ale nie, nie będę zapeszać ;) Jak czekają, to się pochwalę :D

Życzę Wam fantastycznego dnia!!

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać tego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mamy... listy 'to do' u mnie niezbędne. Mimo ich spisywania i tak 90% nie robię...ehh. Jeszcze teraz mi się laptop rozsypał i próbuję coś z tym fantem zrobić. Dzień zacząć się do d...
    Tobie również życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kchana, nie będzie Cię od 9 listopada do...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety do Gd mam za daleko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...