niedziela, 23 października 2011

nie dziel a. zostaw je w całości.

Kilka swobodnych spostrzeżeń na temat ostatnich wydarzeń.
  1. Byłam w Ikei, będzie haul :D
  2. Kula z Biedronki limonkowo-kawowa ma kolor sików i pachnie.. właściwie nie pamiętam jak
  3. Kula z Biedronki lawendowo-jakaś tam ma śliczny różowy kolor i pachnie ładnie
  4. "Cztery i pół" słuchamy na okrągło
  5. Kupiłam w końcu pełnowymiarowe opakowanie genialnego produktu przeciwsłonecznego. Będzie słów kilka
  6. Boję się filmów o zombie, ale nie boję się filmów o wampirach. Może dlatego, że nie ma produkcji pt. "Zombie Diaries". Z tego powodu The Walking Dead obejrzałam 10 pierwszych minut i byłam przerażona, a Vampire Diaries oglądam po 10 razy moje ulubione momenty.. Setki razy? Wiem, to dziwne. Skończyliśmy pierwszy odcinek sezonu drugiego i ciekawe co będzie dalej
  7. Ebay nie zachęca mnie aż tak bardzo, ale może zamówię coś mineralnego. Sama nie wiem.
  8. Mam ochotę pograć w Monopol, ale nikt nie odważy się ze mną zagrać (robię oczy kota ze Shreka jak zaczynam przegrywać, albo jak nie mogę kupić jakichś moich ulubionych ulic, tak już mam)
  9. Ułożyłam puzzle.
  10. Znalazłam dużo zdjęć na telefonie, które zrobiłam po to, żeby Wam pokazać jakieś swatche, a potem nie wyszło, no i jakoś tak wyszło.. Może uda mi się je wrzucić bez kabla, bez działającego wejścia na karty i bez bluetootha.
  11. W kwestii zdjęć, trochę się przestraszyłam jak zobaczyłam swoje zdjęcia sprzed roku. Byłam taka szczupła, a teraz wyglądam jakbym pożarła samą siebie. Masakra. Trzeba przestać jeść i powrócić do regularnych ćwiczeń. Szkoda, że nie mogę jechać na jakiś obóz dla otyłych na kilka tygodni i wrócić 15 kg lżejsza. Bardzo szkoda.

13 komentarzy:

  1. Mój luby ogląda The Walking Dead i już wiem jaką będę mieć jutro dobranockę ;/ To jest jakaś masakra dla mnie!

    Przez Ciebie mam ochotę ułożyć puzzle, ale nie mam puzzli! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie lubię zapachu kawy, a za to mam jazdę na lawendę...
    Jestem ciekawa tego produktu przeciwsłonecznego i zakupów z Ikei.

    OdpowiedzUsuń
  3. @kosodrzewina, Noooo, ja przez mojego chłopaka też musiałam to oglądać. Co prawda chwilami serial jest bardziej śmieszny niż straszny, ale generalnie - jest dosyć drastyczny.

    @Słomka, akurat teraz zakupy nie były szałowe aż tak bardzo, ale myślę, że produkty z Ikei zawsze są dobrą inwestycją, więc jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podpisuję się pod 11 :(

    moja niedziela:
    1. Byłam zmuszona wstać o nieludzkiej porze: 7.15, bo koleżanka wpadła przed pracą na kawę.
    2. Jak sobie poszła, zrobiłam makijaż i trochę pooglądałam youtube, a potem poszłam zrobić śniadanie. Jak je robiłam przyszedł Andy i powiedział, że goście już chcą zacząć pić w barze. Była 10.40 rano...
    3. Otworzyłam bar, pomogłam kilku gościom się wstawić, a potem bar zamnknęłam i poszłam do kościoła :D
    4. Wróciłam, otworzyłam bar i zaczęłam przegląd blogów/wizażu; obsłużyłam kilku gości, dalej serfowałam w necie i jakoś zleciało.
    5. Obejrzałam X-Factora. Odpadła świetna, utalentowana dziewczyna. Wkurzyłam się.
    6. Dalej siedzę w barze, mam klientów. Planuję wybrać się jutro na zakupy w nagrodę za ciężki dzień w pracy :D Odłożyłam trochę kasy na pewne elektroniczne marzenie :D Oby pogoda była ładna...

    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najgorsze jest to, że jak ważyłam 15kg mniej niż teraz, wszyscy mówili mi, że jestem gruba. Wcale nie byłam gruba!!!!!!!!! Byłam normalna. Po prostu normalna, a moi rodzice i w ogóle wszyscy dookoła twierdzili, że jestem "przy kości". Nigdy nie byłam chuda, ale wtedy to akurat byłam szczupła. Po prostu normalna. Może mogłam zrzucić 5 kg, ale nie uważam, żeby to był powód do uważania mnie za osobę grubą. Z perspektywy teraźniejszej wagi, śmiać mi się chce.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja za to byłam szczupła, ale tego nie widziałam, znajdowałam w sobie wady :( teraz natomiast patrzę na siebie z obrzydzeniem - skąd się wzięły te fałdki, boczki? bleee

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra, to ja myślę, że faktycznie trzeba zorganizować jakiś training camp. Może wykroicie sobie jakiś urlop i przyjedziecie na wakacje do 3m. Będziemy biegać, robić brzuszki i zdrowo się odżywiać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja z checia do Was dolacze jak oboz dojdzie do skutku:)))
    Trzymam sie z dale od ebaya bo...moze sie to zle dla mnie skonczyc.A czego szukasz mineralnie?bo ja mam duzo roznosci, ktore szukaja nowego domu:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...