piątek, 14 października 2011

odżywka do paznokci w opłakanym stanie

Czyż połamane/słabe, rozdwajające się paznokcie to nie jest problem każdej z nas (prędzej czy później?)
Chyba tak.

Mój na pewno.

Maluję paznokcie od 10 lat i ich kondycja była bardzo różna przez ten czas. A przez to, że maluję je regularnie - bardzo łatwo zauważam jakąkolwiek trudność w nakładaniu lakieru, jego trwałości czy właśnie jej braku. Oczywiście, kiedyś lakiery do paznokci miały inną jakość. Gorszą, znaczy się. Pamiętam jak czekałam godzinami, żeby lakier wysechł - kładłam się spać ostrożnie, nie dotykając kołdry a rano i tak miałam odciśniętą pościel i ślady na poduszce. Pamiętam te czasy, jakby to było wczoraj. Ale na szczęście nie jest ;D

Dzisiaj do naszej dyspozycji jest masa produktów nawierzchniowych, które mają sens (w przeciwieństwie do tych wtedy, które sensu nie miały. oczywiście nie używałam wtedy tak "profesjonalnych" kosmetyków jak teraz, ale kaman, nie oszukujmy się - teraz jest zdecydowanie lepiej). Top coaty utwardzające, przyspieszające wysychanie, wzmacniające płytkę paznokcia albo 3 w 1.

Napisałam kiedyś co sądzę na temat wysuszaczy. Jeśli ktoś chciałby się zapoznać z moimi doświadczeniami, zapraszam tutaj. KLIK!
Może powinnam też zrobić zestawienie produktów niekoloryzujących do paznokci. Te, o których pisałam to wysuszacze. A jakie jest moje zdanie na temat odżywek i base coatów? Czy kogoś zainteresują moje 3 grosze? Czy to ma sens? Jak żyć*? ;D
No raczej, że ma sens. Im więcej informacji, tym lepiej. Zrobię też. A co. Może komuś się przyda.
Powróćmy jednak do tematu.

Nowy produkt w moim departamencie ds. walki z ubogością paznokci to Multiwitaminowa odżywka z wapniem i kolagenem ze stajni Eveline Cosmetics. Używam od 2 dni i nie mam jeszcze zdania, ale mam nadzieję, że zadziała :D



Z innej beczki. Upiekłam szarlotkę, wrzuciłam pizzę do piekarnika, potem dosprzątamy i rozważamy stronnicze piwo jutro, ale nie wiemy jeszcze, bo może pojedziemy do Łodzi albo przynajmniej pójdziemy na shopping.
Tłumaczyłam dzisiaj artykuł do pisma medycznego i doszłam do wniosku, że mój kierunek studiów był wyborem całkiem trafionym i lepiej się poczułam z moim wykształceniem humanistycznym.

A Wy co planujecie robić w weekend? Ja sobie chyba zapodam maseczkę z Q10 i zabieg antycelulitowy.
No i punkt programu - jutro będą sajgonki :))) Oh yeah. Nigdy nie robiłam sajgonek, ale coś mi mówi, że jutro zrobię je i będą super!
Jakieś rady?

_____________
"Jak żyć?" to nasz (mojego partnera i mój) taki mały prywatny żart, chociaż wyobrażam sobie, że w wielu środowiskach to hasło funkcjonuje na co dzień, biorąc pod uwagę bieżącą sytuację w naszym pięknym kraju.
"Jak żyć?" wykorzystywane jest przeze mnie bardzo często i jeszcze się z tego śmiejemy, ale wyobrażam sobie, że ludzie z emeryturą 500 zł, samotne matki z dziećmi, ludzie bez pracy, czy w ogóle ludzie, którzy na serio nie są w stanie normalnie się utrzymać - nie śmieją się i my też niedługo przestaniemy się śmiać, chociaż postrzegamy siebie chyba jako osoby z dużym dystansem (a może nie? nie wiem, powoli stajemy się tymi ludźmi, którzy krzyczą do telewizora podczas programów informacyjnych;P) i nie przestaniemy się śmiać, choćby nie wiem jak beznadziejnie by było.

5 komentarzy:

  1. ja jutro pracuję. i w niedzielę też. taka praca :)

    a sajgonki na pewno wyjdą pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eveline z pyłkiem diamentowym jest wspaniała, uratowała moje paznokcie, które ciągle się rozdwajały. Ja jak wiesz dziś leniuchuję, jutro sprzątam, piekę ciasto i urządzam sobie wieczór dla urody, a w niedzielę spędzam dzień z najważniejszą dla mnie osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja chętnie poczytam o odżywkach i lakierach bazowych. Super :)
    Jeszcze nie mam planów na weekend. Nieładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skusze!
    pozdrawiam
    U-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTagowana :D
    http://small-beauty-bag.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...