poniedziałek, 17 października 2011

pn: trochę wyzdrowiałam, ale nie tak to sobie wyobrażałam.

Lepię się czuję pod względem zatokowym (przynajmniej chwilowo), ale nadal czuję się dziwnie.
Przeczytałam Świat Finansjery, zaczęłam Wolnych Ciut Ludzi, ale naszło mnie na Dana Browna, więc sięgnęłam wczoraj po Zaginiony Symbol. Coś czuję, że wieczór i noc spędzimy razem z zaginionym symbolem i mam nadzieję go odnaleźć w godzinach późno-nocnych ;)



O, mam fryzurę a'la Kurczak Mały. Nie szkodzi. Za to mam fajny szalik. Tzn ja uważam, że jest fajny. Chociaż mógłby być fajniejszy ;P
Fajne są w nim kolory i długość, a mógłby być fajniejszy, gdyby się nie zwijał (na zdjęciu jest rozwinięty).
Niemniej jednak, spoko. Kosztował 8 zł i kupiłam go z 4 lata temu z moją Przyjaciółką, jeszcze w Krk na Pl. Szczepańskim. Było jakoś tak jak teraz, może bardziej listopadowo.. Kiedy to było... ;)

A zdjęcia są bez sensu oświetlone, bo na moim niby balkonie wietrzy się pościel i zasłania mi światło wpadające przez okno, przy którym siedzę. To tak, gdyby ktoś się zastanawiał. Ale pewnie nikt się nie zastanawia.

Szalik w rzeczywistości jest jaśniejszy i bardziej nasycony. Tzn kolor szalika.

Co dalej? Dalej lakiery do paznokci, o których pisałam wczoraj.
Sensique 259 Moss Temple oraz 260 Bamboo in Autumn swatches.

260 Bamboo in Autumn
260 Bamboo in Autumn

  260 Bamboo in Autumn, 259 Moss Temple, 259 Moss Temple, 260 Bamboo in Autumn  

260 Bamboo in Autumn, 259 Moss Temple, 259 Moss Temple, 260 Bamboo in Autumn

Ubogie te swatche. Zrobię zdjęcia aparatem. To lepszy pomysł. Ale tak generalnie to widać to, że bamboo jest z daleka metalicznie szarawy a czasem nawet fioletow..awy, a moss jest zielony, ale czasem chciałby być brązowy i przez chwilę chciałby być brązowy. No dobra, tego nie widać, ale ja Wam mówię ;P
A może te swatche jednak mają sens, no bo lakiery typu "wieczorem wszystkie wyglądają tak samo ciemno" jednak funkcjonują często w ciemności ulicy, albo w nieoświetlonym miejscu jakimś innym. Wiadomo, że w świetle drogerii kolor wygląda pięknie, ale jak wyłączymy atrakcyjne oświetlenie, w cieniu, zobaczymy mniej więcej to, co na zdjęciach.

Jutro będzie TAG. Przywędrował od little_a, która kształci się od tego roku w studium kosmetycznym, które ja również rozważałam, ale coś czuję, że poczekam do marca i skorzystam z Jej doświadczeń (i notatek;)
Trzymajmy kciuki :D

8 komentarzy:

  1. po pierwsze- wraca szybko do zdrowia :)
    po drugie- Zaginiony Symbol przeczytałam w ciągu jednego dnia, po prostu nie mogłam się oderwać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj mogłam się oderwać, bo oglądaliśmy Matrixa a później Kapitana Amerykę, a później zasnęłam, a teraz będę mogła poczytać dopiero wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię "Dywan" Pratchetta. Fajny ten "Świat Finansjery"? Gdzieś jest jeszcze kilka egz. u mnie w pracy. Może też przeczytam, jeśli warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny szalik :) ja chciałabym w tym roku komin sobie upolować :)

    a książka Browna wciągająca jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Elżbieta Burda, ja uwielbiam Igory, więc dla mnie "Świat Finansjery" jest świetny. Tzn nie tylko dlatego, ale też dlatego. Chociaż "Złodziej Czasu" podobał mi się najbardziej, a "Wolni Ciut Ludzie" podobają mi się najmniej, z całej trójki.

    @simply_a_woman, ja też chcę komin!
    I czekoladę Cadbury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory masz w tym szaliku :) Czytałam chyba wszystkie książki Dana Browna - fajne choć w pewnym momencie robi się nieco przewidywalny ;) Pratchett - klasa!!! Teraz akurat mam bzika na punkcie serii kryminalnej Camili Lackberg - jeśli nie czytałaś gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Camilla Läckberg. Coś jest w bibliotekach. Może się uda wypożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadam ponownie, by powiadomić Cię, że zostałaś tagowana! Mam nadzieję, że dasz się zaprosić do wspólnej zabawy :))) Szczegóły znajdziesz tutaj: http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...