środa, 19 października 2011

zakupy w sh :)

Upolowałam kilka rzeczy wczoraj. Nie były najtańsze, ale nie mogłam przejść obojętnie obok bluzki z zebrą. po prostu nie mogłam. Kij z tym, że mogłaby mieć ładniej podkreślający moją budowę dekolt.
Znalazłam też 2 różowe sweterki i bluzkę wiosenną ;) Zdziwiłam się w ogóle, że znalazłam coś w swoim rozmiarze, bo ostatnio się powiększyłam i znowu jestem w stadium wielorybniczym. No niestety. Ale dopóki nie zrzucę nadmiaru tłuszczu, muszę się w coś odziać. Więc mobilizuje mnie to do szukania ciuchów :D
Zebra czeka na pranie, reszta się suszy, więc dzisiaj tylko zebra i kosmetyczka z No7.
Zebra kosztowała 14 zł.

Normalnie Marty :))

Zebry są super!


Wow, zobaczyłam ją już przy wyjściu. Jest genialna, zrobiona z porządnego materiału typu cienkie metalowe wielokąty połączone w siatkę :) Świetna, bardzo mi się podoba. Może służyć jako torebka, jak sądzę. No zobaczymy. Muszę ją wyczyścić wewnątrz i będzie jak nowa. Bombowa jest, prawda? :) Za 8 zł!!

Moje paznokcie są w naprawdę beznadziejnym stanie w tej chwili. Mobilizuje mnie to do używania odżywki. Chyba nie mogę malować paznokci podczas kuracji. No niestety ;)

O, widzicie? Odbija światło. Świetna jest, taka.. jakby to wyrazić. Postarali się i wyszedł bardzo fajny produkt. 

Nie wiem czy to po prostu taka saszetka, czy może była w jakimś zestawie glamour :DKtoś wie? :) Lubicie takie dodatki? 

10 komentarzy:

  1. Ahaha, podpis pod zdjęciem zebry rozwalił mnie na łopatki. Fajna ta kosmetyczko-torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest boska! Mogłabyś ją na sobie pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, fajna :D Zawsze takie chciałam mieć, ale zwykle kosztowało 119 zł w jakimś sieciówkowym miejscu.

    Pokażę, tylko ją wypiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście fajne te rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. owszem, kosmetyczka ekstremalnie super. taka jest.. posh.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...