niedziela, 27 listopada 2011

30 pytań kosmetycznych

Pomyślałam, że odpowiem sobie na 30 pytań kosmetycznych.
No to jedziemy.

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ?
Rano przecieram twarz hydrolatem (teraz aloesowym), raz dziennie pod prysznicem lub w kąpieli myję twarz olejkiem myjącym z biochemii urody (który już się kończy i będę miksować własny olej hurra) lub żelem micelarnym z biedronki, który jest ok czasami.


2. Jaki masz typ cery ?
Mieszaną, naczynkową, ze skłonnością do zapychania porów i nieco wrażliwą, a czasami dotkniętą atopowością.

3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ?
Olejek z BU, ale oczyma wyobraźni widzę już moje własne mieszanki olejowe.

4. Czy używasz peelingów do twarzy ? Jeżeli tak, to jakich ?
Tak, używam. Morelowy z St Ives - uwielbiam i mam ostatnią tubkę w tym wydaniu. Enzymatyczny Sopot Spa też jest fajny, zużyłam z 10 opakowań, bardzo go lubię, ale chcę poszukać czegoś nowego.

5. Jakiego kremu do twarzy obecnie używasz?
Kremu na dzień używam z filtrem Uriage Hyseac SPF 30 a na noc Riche Crème krem przeciwzmarszczkowy na noc od Yves Rocher, który jest bardzo bogaty i kojący. 

6. Używasz kremu pod oczy ? Jeżeli tak, to jakiego ?
Teraz używam jakiegoś od AA, ale nie jestem zadowolona i muszę sobie coś znaleźć.
Jakieś KWC z Waszej strony?

7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Mam piegi w okolicy nosa i uważam, że są urocze i seksowne oraz, że dodają mi urody. Niestety, uaktywniają się tylko latem. Bardzo podobają mi się piegi. Uważam, że są świetne i nie rozumiem ludzi, którzy próbują je sobie wybielić.

8. Jakiego podkładu używasz ?
Lubię używać podkładów w zimne miesiące. Sezon właśnie się dla mnie zaczął, więc sięgnęłam do szufladki z podkładami :D W tej chwili sięgam po Bourjois Healthy Mix i Lovely, Make Up Brillance (Fluid rozświetlający)

9. Jakiego korektora używasz ?
Nie umiem aż tak bardzo używać korektora, bo chyba nie znalazłam odpowiedniego. Mam produkty z Garniera, które są ubogo zbyt żółte dla mnie i w sumie nie sięgam po nie zbyt często. Tak, czyli powinnam nabyć korektor dopasowany do koloru skóry :)

10. W jakiej tonacji jest twoja cera?
Dobre pytanie. Wydawało mi się, że neutralna, ale może jednak ciepła?

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Nigdy ich nie miałam na oczach. Efekt może być spektakularny, ale chyba łatwo się przyzwyczaić i uzależnić.

12. Jakiej mascary używasz?
Właśnie uczuliła mnie przeterminowana Essence, Multi Action Mascara i muszę ją wyrzucić. Dam jeszcze szansę tuszowi z Pepco, ale chyba w końcu otworzę High Impact Mascarę od Clinique, która grzecznie czeka aż skończę otwarte produkty.

13. Czego używasz do aplikowania makijażu ?
Palców i pędzli. Ale zamówiłam w końcu po wielu miesiącach flat topy Hakuro i mam nadzieję, że coś fajnego z tego wyniknie. Ulubione pędzle: Eco Tools.

14. Czy używasz bazy pod makijaż ?
Tak, ale rzadko. Nie mam potrzeby, chociaż byłoby super mieć bazę pod makijaż, która wyrównuje koloryt i redukuje zaczerwienienia i jednocześnie wzmacnia naczynka. Ale od tego chyba są kremy? Nie?

15. Czy używasz bazy pod cienie?
Tak, Art Deco i Essence. Chciałabym spróbować czegoś jeszcze. A może po prostu potrzebuję korektora do wyrównania koloru powiek i zatuszowania zmęczenia i wieku? ;)

16. Ulubiony kolor cienia do powiek ?
Lubię klasykę, beże, brązy i kolory nude.. 

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie ?
Ustaliłyśmy już, że ja za bardzo nie umiem. Ale raczej kredka i żelowy/kremowy liner.

18. Ulubiona szminka?
Hmmmn.. wiele. Zdecydowanie lubię serię Colour Show Off od Rimmela, ale czuję, że może kiedyś nadejdzie era nude. ale tylko na ustach. Nie pogodzę się z paznokciami nude. Nie ten czas. To jeszcze przede mną.

19. Ulubiony błyszczyk ?
Hmn. Taki różowy z No 7 :)

20. Ulubiony róż ?
Ostatnio dua z Flormaru, ale nie tylko. Uwielbiam róże. Róże są super!

21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu ?
Pewka! Kto nie kupuje?

22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarku ?
Nieee.. wszystko podróby z tira ;)

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ?
Pół kilograma pudru na ryju albo pomarańczowy podkład. I oczojebne pomadki u starych kobiet wyjechane na policzki i brodę. I odpryśnięty lakier. ODPRYŚNIĘTY LAKIER JEST NAJGORSZY!!!!!!

24. Czy lubisz kolorowe makijaże ?
Pewnie, czemu nie. Sama bardzo kolorowe praktykuję rzadko. Powinnam spróbować użyć różnych cieni. Bardzo podoba mi się to u innych dziewczyn. Np taki albo taki :)

25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu co by to było ?
Pomadka ochronna.

26. Wychodzisz z domu bez makijażu ?
Częściej bez niż z.

27. Czy uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ?
Wyglądam dobrze. Moja cera jest bez szału, ale pogodziłam się z naczynkowymi wybrykami i wyboistą strefą T.

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/makeup'u?
No raczej:)

29. Która firma kosmetyczna jest dla ciebie najlepsza?
Nie wiem.. Ostatnio bardzo polubiłam Biochemię Urody.

30. Czy zdarza ci się niezdarnie nałożyć makijaż ?
Owszem. Ale praktyka czyni mistrza!

9 komentarzy:

  1. ojej, wzruszyłam się, jak zobaczyłam, jakie makijaże Ci się podobają :)

    też póki co szukam dobrego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie Biochemia Urody, ale coś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaa, dzięki Tobie poczułam się dziś wyjątkowo :*

    Już zacieram rączki na BU. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie Dziewczęta,

    powinnyśmy czuć się wyjątkowo każdego dnia :) A makijaże robicie cudowne :)) :*

    Kosodrzewino, ja też się dość długo opierałam, ale kilka produktów się u mnie bardzo sprawdziło i po prostu oswoiłam się z myślą, że a.- opakowanie jest specyficzne, b.- produkty są "dziwne" i nie wiem o co w nich chodzi, c.- przesyłka trwa i trwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sformułowałaś to co mi siedzi w głowie :D Często widzę na YT jak się dziewczyny zachwycają różnymi produktami i mówię sobie, chcę to mieć!, ale potem mi ciśnienie na to spada i spada, aż znowu gdzieś tego nie zobaczę :P

    Chyba jednak jestem zbyt przyzwyczajona do tego, że kupuję, płacę i mam od razu daną rzecz. Bardzo rzadko zamawiam coś przez internet i jeśli mam czekać dłużej niż tydzień to dla mnie już dramat jest. Musi być tu i teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym czasami żyć w czasach dawnych, kiedy nie było komunikacji i z jednej strony umierało się na jakieś pierwsze lepsze infekcje, albo było się ekstremalnie biednym i niewykształconym, ale z drugiej strony życie było proste. Byłoby świetnie, gdybyśmy trochę zwolnili i mieli więcej czasu na kontemplację. Ja powiedziałabym, że jestem wolniejsza niż szybsza. Taka myśl.
    A Biochemia Urody z pewnością uczy cierpliwości :) Proponuję zamówić ze znajomymi, na pewno czekanie w kupie jest łatwiejsze niż samemu, a poza tym przesyłka opada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag tak sobie interesujący, ale Twoje odpowiedzi czyta się fajnie. Są napisane lekko i bez zadęcia.
    High Impact ma zarąbistą szczoteczkę i w ogóle CUDOWNIE otwiera oko. I jest łatwa w użyciu. Tylko mnie się bardzo szybko zaczyna kruszyć. Nie wiem, czy nie miałam jakiejś starawej. Będę czekała na twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :) No, jakoś tak lekko wyszło chyba. Zawsze chciałam, żeby ktoś przeprowadził ze mną wywiad. Ale może to lepiej, że jakiekolwiek wywiady przeprowadzam sama ze sobą ;P
    High Impact dostałam w Sephorze. Wersja mini powinna być miarodajna i wyrażę wkrótce swoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i proszę - odpowiedzi prosto z mostu, tak jak lubię, bez zbędnego cukrowania :) Nice! A ta biochemia urody to już powoli zaczyna mi się śnić - nie mogę się doczekać by wypróbować ichnie produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...