poniedziałek, 7 listopada 2011

giveaway




tym sposobem postanowiłam otworzyć mały konkurs - rozdanie, dla Was - moi wspaniali Czytelnicy :)
rozdanie/konkurs będzie dziwne. częściowo wspominałam o nim już tutaj i warto się zapoznać z tym, o czym wspominałam, jeśli ktoś się jeszcze nie zapoznał :)
nagrody będą pojawiać się tu i ówdzie w moich postach, a Waszym zadaniem jest podlinkować mi jakiś dobry teledysk. jeden... albo dwa. tak, dwa. dwa teledyski. na mojego maila maila. Wasz ulubione, takie, którymi chcecie się ze mną podzielić :)
bardzo Was proszę, żebyście w mailu do mnie zawarły:
  1. nick pod którym obserwujecie mojego bloga
  2. linki do teledysków
  3. różne komplementy dla mnie i mojego bloga :D
przyjmuję, że adres mailowy, z którego piszecie jest Waszym adresem kontaktowym.
kto ma ochotę podzielić się ze mną swoimi ulubionymi produkcjami, zapraszam serdecznie.

moich ulubionych jest tak wiele... ten teledysk jest jednym z nich. inne mieliście okazje zaobserwować przez czas trwania bloga. dużo inspirujących obrazów już poznałam, ale jeszcze więcej przede mną.
niesamowita sprawa, połączenie obrazu i dźwięku. wow.

konkurs trwa do środy 30 listopada, chyba, że wcześniej wszyscy wezmą udział w konkursie, a ja podejmę decyzję :) paczuchę od mikołaja wyślę na początku grudnia.

jednocześnie zastrzegam, że jako organizator mogę zmienić to i owo, przedłużyć czas rozdania, ociągać się z wynikami, itd.. nie można składać reklamacji. o wszystkim decyduję ja ;P

buziaki

5 komentarzy:

  1. O super! Wezmę udział :)
    Podeślę Ci coś na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Jako, że lubię Twoje linki, które wrzucasz liczę na jakieś podsumowanie po zakończeniu "akcji" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Charmain, naprawdę? odniosłam wrażenie, że nikt nie zwraca na nie uwagi (tak generalnie)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście tym bardziej miło mi to słyszeć :) alright, będzie podsumowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, poszukamy, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...