środa, 9 listopada 2011

idzie zima

czujecie?
już niedługo :)



Gdańsk.

8 komentarzy:

  1. Nieee :( Ja nie chce zimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie chcę zimy! Nie lubię!!! I znów rok więcej na metryce :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ona przyjdzie czy tego chcemy czy nie sa sa sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie byłam nad morzem. Maaasakraaa. Ciekawe, czy w tym roku zasypie nas tak samo jak w zeszłym.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jaka u mnie zima będzie

    nienawidzę zimy i zimna

    OdpowiedzUsuń
  6. a kysz a kysz! nawet niech się nie waży dotrzeć do Częstochowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia!
    Uwielbiam zime a nad morzem uwielbiam ten okres najbardziej ze wszystkich por roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też najbardziej lubię zimę nad morzem :) A w Częstochowie też lubię zimę, ale też bardzo lubię lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...