środa, 23 listopada 2011

subiektywny ranking przystojniaków

10. Keanu Reeves


9. Paul Bettany

8. Clive Owen


7. Alex O'Loughlin


6. Gerard Butler


5. Ian Somerhalder


4. Alexander Skarsgård


3. Jason Momoa


2. Johnny Depp


1. Antonio Banderas

wrau.

zasady:
1. napisz kto Cię zatagował.
ja zostałam zatagowana przez Kat i przez Kingę

2. wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.

wyłamałam się z uzasadnienia swojego wyboru, ale kaman - tylko spójrzcie na nich :D

  3. zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.
chciałabym zatagować:

Iwetto
Idalię
Kathrin Jot
Natalię
Anulę
Martę
Belleoleum
Urban
Się (czy to się tak odmienia?)
Little_a

27 komentarzy:

  1. Dzięki :) Hmm muszę pomyśleć czy znajdę 10 przystojniaków :PPPP

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet! Tylko od której strony wymieniasz? Który z nich jest numerem jeden: Antonio czy Keanu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Idalia, poszukaj :D może jacyś się znajdą :D

    Kat, no tak, może to nie jest takie jasne dla wszystkich tak jak dla mnie :D
    numerem jeden jest Antonio, zawsze :)))
    może faktycznie powinnam to jakoś oznaczyć... ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze - świetne wybory :D trochę nam się pokryje lista ;)
    po drugie - dziękuję za otagowanie :*
    po trzecie - sama się czasem zastanawiam jak się ten mój nick odmienia :P może być "się" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kat, no :D

    sia, alright. mam takie wrażenie, że wiele kobiet tak naprawdę lubi tych samych mężczyzn. tzn że to nie jest tak, że podobają nam się totalnie inni mężczyźni

    zoila, mhm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. póki co u każdej dziewczyny widziałam na liście Johnny'ego; to o czymś świadczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. :D gerard butler ♥ dzieki za otagowanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Simply, świadczy, owszem :)

    MARTA, proszę bardzo! jestem ciekawa Twoich typów. W ogóle jestem ciekawa typów każdej z nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za tag ;) hehe teraz całą noc będę myślała o przystojniakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a moja lista bylaby zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uuu :D podziękowała za tag :D ja nie znajdę 10 takich. Chyba że byłby czak bas, czak bas i tak dziesięć razy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. z nich wszystkich poodba mi się tylko 2 i 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Momoa. Yesss, ale tylko w tej wersji. :)))
    10 ślicznota. Za młodu był tak ładny, ze nawet człowiekowi nie przeszkadzało, ze gra jak kawałek drewna. :)))
    No i jeszcze 8 na tak.
    Przeglądam te rankingi i myślę, że jednak bloggerki, które czytam i obserwuję dalekie są od plastikowych, masowych gustów. Jakże mnie to cieszy. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sabbath, tak. owszem. tylko w tej wersji :))
    jeśli chodzi o wygląd mężczyzn to wyznaję zasadę - dużo włosów, nieokrzesanie i wzrost. zawsze się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Serio, taką? "Dużo włosów, nieokrzesanie"?! No to już nie wiem, co powiedzieć o swoich zasadach. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze, ze mamy wsoplne typy a szczegolnie jeden:)
    10.2 i 1 tez sa w moim kregu ale wtedy juz nie byloby top ten, skupilam sie na tych naj naj naj.

    Ciekawa reakcja byla mojego TZ-ta wpadl na blog po czym popatrzal i powiedzial, ze musi zobaczyc konkurencje;)Niby to tylko zabawa ale dostrzeglam te iskierke zazdrosci.Rozbawilo mnie to;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mojemu mężczyźnie sama pokazałam zdjęcia i przy jednym mimowolnie westchnęłam i potem się śmiał ze mnie, ale wyczułam w tym śmiechu, że coś go zaniepokoiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoja droga to ciekawa o czym Oni tak naprawde mysla:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nooo, czasami się zastanawiam, ale przez większość czas uznaję, że lepiej się nie zastanawiać i jak będzie chciał to sam się wypowie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja juz dawno temu sie nauczylam, ze...domysly to niedobra rzecz tymbardziej, ze jednak sposob myslenia bywa totalnie rozny;)wiec stawiam jasno pytanie na ktore moge uzyskac odpowiedz:)i dziala!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja pytania stawiam często bardzo wprost ale mam trudności z uzyskaniem odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za otagowanie :) Przygotowuję właśnie własny ranking przystojniaków :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...