piątek, 4 listopada 2011

wysyłka gratis na etorebka.pl

Wczoraj dowiedziałam się o darmowej wysyłce na etorebka.pl
Miałam kilka modeli na oku, ale jeszcze się na nic konkretnego nie zdecydowałam.

Anyways, szczegóły tutaj - nie wiem ile będzie trwać ta akcja, ale gdybyście nie zdążyły
- zawsze zostaje kod rabatowy 81619fa1

Przy pomocy tych kilku znaków jest  5% OFF. Zawsze.

Bardzo dziękuję za skorzystanie z mojego kodu, wytrwale zbieram na kolejne zakupy :)
Mam już 4 etorebki (właściwie 2 modele w 2 kolorach, bo ja lubię mieć takie same rzeczy w różnych kolorach)

Tym razem rozważam:

Melissa, a nawet trzy :) Ładnie razem wyglądają i nie zajmowałyby dużo miejsca w szafie.. :))
podobają mi się wszystkie, ale chyba w pierwszej kolejności chciałabym czarną i szarą

Vivi, baaardzo mi się podoba. Jest taka.. "świeża".
jest też w czarnym kolorze

Carmen, miodowa. Szukam miodowej torebki już od dawna. Nie wiem do czego by mi pasowała, ale muszę mieć miodową torebkę. Koniecznie :)

[zdjęcie mi się nie ładuje - zobaczcie sobie na stronie]

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony sklepu, którego jestem wierną klientką i którego darmową reklamę robię już od dawna ;) Zresztą nie ja jedna ;)

Wątek na wizażu numer 32, trwa.

Szaleństwo.

A wczoraj w Gdyni też było szaleństwo, świetnie się bawiłam.
Dzięki Dziewczyny, że mogłyśmy się spotkać. Było cudownie! :))

5 komentarzy:

  1. Mnie się najbardziej podoba miodowa Carmen :) A Gdynia się nam udała bez dwóch zdań :) Nie spodziewałam się, że będzie aż tak fajnie :) Poniedziałek aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  2. darmowa wysyłka zawesze jets duużym plusem, Carmen jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. było super :) co do poniedziałku, jestem za :) musimy tylko obgadać szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, ja jestem za poniedziałkiem! I chcę taką miodową Carmen :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poniedziałek aktualny, obgadamy i damy radę a co do carmen to ja zdecydowałam, że jednak kształt mnie nie przekonuje aż tak bardzo :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...