wtorek, 27 grudnia 2011

seriale telewizyjne, the walking dead.

Obejrzeliśmy właśnie siódmy odcinek drugiej serii The Walking Dead.
Z napięciem czekamy na luty i S02E08 Nebraska.

Co się wydarzało w ostatnich odcinkach? Nic specjalnego, raczej dramaty ludzkie, ale ostatnia scena wymiotła. Wiedziałam, że tak to się skończy :)

Anyways, serial oglądany w dzień nie jest taki straszny. Bo wczoraj w nocy to się raczej bałam zasnąć ;P

Polecam fanom mocnych wrażeń. Ja wolę wampiry od zombie, więc dla mnie Walking Dead to raczej jednorazowe wydarzenie. Czekam na True Blood i The Vampire Diaries
True Blood będzie za pół roku, ale Pamiętniki już za 9 dni. Hurra.

A Wy jakie tv series oglądacie? Ja tylko amerykańskie, brytyjskie i chyba australijskie, bo Terra Nova jest nieco australijska. Terra Nova to serial familijny o dinozaurach ;) Też się fajnie skończył, lubię takie sytuacje typu "Ooo, nie wiadomo jak będzie, ale na pewno będzie ciekawie." Ostatnio oglądamy też Grimm. Wilk jest bardzo zabawny, polecam jeśli ktoś lubi takie klimaty. Ale generalnie są to niskobudżetowe serie z podrzędnymi aktorami. Raczej bez szału.

A jutro wyruszamy do domu. Trzeba się spakować. Mamy tyle rzeczy do zabrania, że ja nie wiem jak my się zabierzemy ;) Prezenty, prezenty hurra!

13 komentarzy:

  1. AAaaaaaaaah, za 9 dni znowu zobaczę Damona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seriale? Głównie krótkie, komediowe (w sam raz do kolacji), czyli How I Met Your Mother i The Big Bang Theory. Jest też House. True Blood było kiedyś, ale w którymś momencie poszło w odstawkę. Sama nie wiem dlaczego. A wczoraj, chlip, skończyliśmy drugi sezon Skins, chlip.

    OdpowiedzUsuń
  3. lepsze pytanie, czego ja nie oglądam :P ale akurat the walking dead nie byłam w stanie przetrawic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie obejrzałam wszystkie dostępne sezony True Blood i niecierpliwie czekam na wakacje. A wkrótce Diaries, siper :D to moje dwa ulubione seriale ever :)

    lubię też Scrubs, The Big Bang Theory, 2 Men and a Half, Shameless (akcja rozgrywa się w patologicznych rodzinach z Manchesteru :D), Gilmore Girls...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w Grimm bardzo lubię szefa głównego bohatera. Mam wrażenie, że jak wreszcie zacznie się więcej pokazywać, może ukraść show ;).
    Najsłabszym ogniwem jest główny bohater, no ale taki jego los. Jak on biedak ma konkurować z wilkołakiem zegarmistrzem uprawiającym pilates?

    Zombie nie lubię, horrorów się boję, w True Blood strasznie wkurza mnie główna bohaterka więc nie oglądam ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. @Katalina, i ja też! ja też!

    @Słomka, ja z krótkich to 2 broke girls ostatnio oglądam.

    @unappreciated, ja też nie mogłam znieść, ale mój chłopak się zapalił, a On raczej nie lubi oglądać tak w ogóle a tu miał ochotę, więc ja tak razem z Nim i się przytulałam.

    @simply_a_woman, noooooo ciekawe czy Damon i Elena będą razem aaaaaaaa ile emocji!

    Gilmore Girls obejrzałam kiedyś wszystkie 7 sezonów, bardzo dobrze wspominam. A mój ulubiony serial ever to Felicity :)

    @Annathea, taaaaak wilkołak jest najlepszy na świecie! :D

    Ja też się boję i przytulam się do mojego Mężczyzny albo idę do łazienki wtedy ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. też czekam na Pamiętniki ;) A The walking dead jakoś mnie nie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też nie zachwycił, ale bałam się zombich

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam nic z powyższych choć seralowa panienka jestem :D od wczoraj siedzę i oglądam American Horror Story kosmos!

    OdpowiedzUsuń
  10. o. a tego to nie znam, ale brzmi strasznie ;) ja lubię seriale, byle nie polskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja oglądam: Pamiętniki Wampirów, 90210, Słodkie Kłamstewka i The Lying Game;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też czekam na pamiętnikil....uwielbiam....a w ramach masochizmu nie oglądam np przez 4 tygodnie a potem puszczam sobie 4 odcinki pod rząd:d

    OdpowiedzUsuń
  13. MintElegance, the lying game mnie też trzymało w napięciu :)

    madzi miziające mazidła, szalona! ja bym nie dała rady. jak tylko jest nowy episode, choćby się waliło i paliło - oglądam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...