poniedziałek, 26 grudnia 2011

lakieromaniaczki tag

1.Ulubiona marka lakierów
Essence chyba.

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Kremowe, bo pieprzony brokat jeszcze nie raz Ci pokaże "ja tak szybko nie złażę"

3.OPI,China Glaze czy Essie?
Mam jeden lakier OPI i jest bez szału. Chciałabym wypróbować Essie.

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Średnio 2 razy w tygodniu.

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Granat.

6.Ciemne czy jasne pazurki?
Ciemne.

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Nic!

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Odkryłam kilka(naście?) dni temu matte velvet a golden rose i wykończenie typu beam me scotty! od catrice i przepadłam. Omg, schnie tak szybko, że w ogóle nie da się tego porównać do czegokolwiek.

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Nie u siebie, ale kto wie.. może kiedyś?

10.Ulubiony zimowy kolor?
Ciemne kolory, czerwienie, zielenie, granaty, czernie, szarości..

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
H&M

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony?
Zawsze, no chyba, że mam matowy lakier na paznokciach.
Mój ulubiony to Quick Dry z Golden Rose, ale ostatnio używam Gel-look z Essence i też bardzo lubię.

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Nude!! Nude jest do bani.

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Hydrafix z Golden Rose, odżywka sos z Eveline i Nail Tek.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Lubię kremowe lakiery, ale ostatnio lubię drobinki z Flormaru i odkrycie roku 2011 - FLAKIES!!!

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
Prosty, jednokolorowy manicure bez udziwnień. Uwielbiam flejki i to jest cudowny sposób na transformację prostego koloru, ale żadncyh wzorków, kropeczek, pierdółeczek, cyrkoni, ani innych dzikich błyskotek. Jak miałam trzynaście lat to był sposób na spędzanie wieczorów - ozdabianie paznokci. Potem na studiach miałam przez kilka miesięcy żelowe paznokcie i pamiętam raz zrobiłam sobie płyty winylowe na paznokciach i to było urocze, ale od wielu lat nic z tych rzeczy.

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Niezbyt. Dostałam jeden od Mamy. Niebieski z Isadory. Jest śliczny, ale szybko zasycha na pędzelku i w butelce i się stresuję jak go używam. Ale w sumie, może go użyję jeszcze kiedyś ;)

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Lubię snuć wishlisty w głowie na temat nowych kolekcji rozmaitych, ale tak naprawdę to oprócz limitek i niedostępnych w bezpośredniej sprzedaży w sensownej cenie lakierów typu Essie albo jakieś tam. NfuOh, to w zasadzie kupuję wszystkie lakiery, które wpadną mi w oko :D
Czaję się na Bobbing for Baubles. Może go kupię :)

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Własnymi rękoma kupiłam drobinki z Flormaru, ale rękami Słomki kupiłam czarny lakier z limitki coś tam Las Vegas Catrice :D

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Co za pytanie w ogóle. Lubię dostawać lakiery w prezencie, ale przeważnie kupuję je sama.

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
W ostatnie wakacje w podstawówce ciocia pomalowała mi paznokcie na chabrowy kolor. Nigdy w życiu tego nie zapomnę i to był początek mojej miłości do lakierów i malowania paznokci.

sama się otagowałam, bo uwielbiam lakiery do paznokci. uważam, że każda kobieta powinna umieć pomalować paznokcie i mieć kilka podstawowych kolorów w swoich zbiorach.
jeśli masz ochotę przeprowadzić ze sobą wywiad, zrób to :D

5 komentarzy:

  1. nie zgadzam się z punktem 13, dobry nude nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, gdy tak o mnie wspominasz, to czuję się jak gwiazda :D
    Weź zrób jeszcze jakiś wywiad ze sobą, bo to się dobrze czyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry nude nie jest zły, ale ja jeszcze dobrego nude nie doświadczyłam. Z drugiej strony też nie próbowałam, więc nie wiem.. ;)

    Może zrobię. Od dziecka chciałam być dziennikarką ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, weź zrób ten tag jeszcze raz, dla porównania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...