poniedziałek, 23 stycznia 2012

biochemia urody. maseczka wulkaniczna z limonką

Cześć Dziewczyny,

Dzisiejszy dzień przyniósł kilka nowych pomysłów: taniec, dread-loki i skakankę. O dziwo nie zapomniałam jak się skacze, mimo, że miałam długą przerwę. Oczywiście po kilkunastu sekundach zmęczyłam się strasznie bardzo, ale jak tylko nasze życie wróci do normy (goście, goście), będziemy skakać codziennie. Zastanawiam się nad celem. Będę donosić ;)

Tymczasem maseczka.

Z tą maseczką to jest tak, że używam jej rzadko, ale za każdym razem jak jej użyję - zastanawiam się usilnie czemu nie używam jej częściej. Maseczka jest bardzo fajna, naprawdę działa odtłuszczająco, gojąco i łagodząco. Być może delikatnie peelinguje, bo wygładza. "Oczyszczanie i zwężanie porów" zawsze dobrze brzmi, ale w praktyce oznacza to lepszy wygląd porów przez jeden dzień. Nie jest to wybitny produkt, ale przyjemny i warty poświęcenia (rozrabianie, nakładanie, zmywanie, sprzątanie kranu i umywalki;)
Ja dodaję do niej Serum-olejek regulujący LEMON EKO - dzięki temu ma fajniejszą konsystencję i maska jest bardziej skuteczna. Używałam do rozrabiania hydrolatów, wody mineralnej i planuję żel hialuronowy jeszcze zaprzęgnąć sa sa sa. Maseczka nie wysusza i nie ściąga. Stosowana regularnie nigdy przeze mnie nie była, więc ciężko wyczuć, ale kto wie..

Maseczka jest dosyć wydajna, zamknięta w higienicznym słoiczku szczelnie zakręcanym. Ma miarkę. Cena to 9.5 zł za 30g.

o, to ja :) dzień dobry

patrzę w przyszłość

co widzę..?

Właściwości i działanie produktu:

Maseczka działa:
» odtłuszczająco (wchłania nadmiar łoju),
» antybakteryjnie i przeciwzapalnie,
» mineralizująco (glinka jest bogata w minerały: krzem, glin, żelazo, magnez, potas, sód, wapń),
» gojąco i łagodząco,
» antyoksydacyjnie i odświeżająco,
» wygładzająco i peelingująco,
» pomaga oczyścić i zwęzić pory skóry.

Porcję maseczki rozrabia się z wodą tuż przed użyciem.
» Po rozrobieniu z wodą, maseczka nabiera intensywniejszego, cytrusowego zapachu.
» Zamiast wody można użyć dowolny hydrolat, który wzbogaci walory pielęgnacyjne maseczki.
» Opcjonalnie można część wody lub hydrolatu zastąpić Żelem hialuronowym, dzięki czemu maseczka nie będzie tak szybko wysychać na skórze.
» Dodatkowo polecamy dodać do porcji maseczki od 10 do 20 kropli Serum-olejku LEMON lub innego, wybranego oleju roślinnego, zwłaszcza przy cerze tłustej-przesuszonej.

Informacje dodatkowe:
Przeznaczenie produktu: cera przetłuszczająca się, zanieczyszczona, trądzikowa, mieszana

Zastosowanie: 1-2 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb; wystarcza na ok. 8-10 zastosowań
Czas wykonania/trudność: 5 minut/ bardzo łatwo

Trwałość gotowego produktu: 2 lata; czyli długo
Opakowanie z maseczką, należy chronić przed dostępem wilgoci i wody. Nieodpowiednia dla osób uczulonych na cytrusy.

Zawartość zestawu:

# Glinka bentonitowa z Wyoming, USA; otrzymywana jest z popiołu wulkanicznego, wydobywanego z głębi ziemi. Wykopane pokłady zastygłego popiołu suszone są naturalnie na słońcu i następnie odpowiednio rozdrabniane. Jest na tyle bezpieczna, że poleca się ją także wewnętrznie jako kurację 'detox'.

W kosmetyce, stosowana zewnętrznie - działa wygładzająco, odtłuszczająco, pomaga oczyścić i zwęzić pory skóry. Glinka bentonitowa nie rozpuszcza się w wodzie, natomiast po zmieszaniu z wodą pęcznieje i nałożona na skórę w postaci maski jak porowata gąbka wchłania nadmiar tłuszczu, nieczystości oraz obumarłe komórki naskórka. Bogata w minerały: krzem, glin, żelazo, magnez, potas, sód, wapń.

# Koloidalna mączka owsiana; Postać: drobny, beżowy proszek,
# Limonka w proszku; Postać: opalony, drobny proszek, o zapachu cytrusowym,
# Plastikowa łyżeczka miarowa do odmierzania porcji maseczki,
# Etykietka na gotowy produkt.

Szaro-beżowy, drobny proszek, w plastikowym słoiku, z miarką do odmierzania porcji maseczki.

Skład produktu:
Bentonite, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Powder, Avena Sativa (Oat) Kernel Flour (koloidalna mąka owsiana)

Jakieś doświadczenia? Gorąco namawiam do upgrade'owania maseczek. Nie kombinujcie z kwasami, ale poza tym chyba powinno być OK ;D

15 komentarzy:

  1. mam za mały pokoik na skakanie na skakance :( ale taniec to dobra myśl. może by mi się trochę schudło przy okazji ;P
    maseczka zaprawdę urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. my mamy mieszkanie, które ledwo pozwala na skakanie na skakance (ciekawe czy sąsiedzi się ucieszą), więc gdybym miała więcej niż jeden pokój to by było super świetnie.

    maseczka urocza, ja też urocza, dzióbek w następnym odcinku.

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie w niej wyglądasz ;) musze ją sobie dopisać do listy bo ciekawy opis działań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi jak maseczka czyniąca cuda ;D Wciągam na liste zakupów z BU ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, ale ze mnie leń patentowany i takie rozrabianie, mieszanie i czyszczenie, to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna rzecz którą chce z BU ;P Moja lista robi się co raz dłuższa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkreśla kolor Twoich "ócz" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróciłam, żeby powiedzieć, że ta maseczka bardzo Ci służy. Wyglądasz bardzo smakowicie :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie to wyglądam jak sobie na całe ciało nałożę peeling kawowy mrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rrrrr!
      Chociaż tego, wolałabym czekoladowy.

      Usuń
    2. wtedy ktoś mógłby go ze mnie zjeść.. tzn o ile zdążyłby zjeść przede mną

      Usuń
    3. Tak na pewno wolałabym czekoladowy :>

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...