poniedziałek, 30 stycznia 2012

gazetka promocyjna rossmann 31.01-9.02


  1. Volume Million Lashes 42zł
  2. Podkładów moc: True Match 40 zł, Bourjois Healthy Mix 48 zł, Astor Skin Match 41 zł, Maybelline Affinitone 22 zł, Affinitone Mineral 29 zł
  3. Lakiery Miss Sporty 5 zł
  4. Tusz Max Factor 2000 kalorii za 1 grosz jeśli wydasz 70 zł na produkty Max Factor (phi, ale szałowa promocja)
  5. Rimmel - 20 %: ScandalEyes 23 zł, lakiery pro 14 zł
  6. Promocja na produkty Synergen, ale z pominięciem pudru.
  7. Eveline Extra soft balsamy popularne wśród blogerek 6 zł
  8. Tołpa Men żel micelarny do mycia twarzy 17 zł - nie sądzę, żeby to było coś innego niż żel micelarny z Biedronki za kilka złotych
  9. Wody toaletowe taniej
  10. Eveline slim extreme 3d serum antycelulitowe i serum pośladki 12 zł i 15 zł
  11. Kremy do ciała Bielenda 8 zł
  12. Fenjal mleczko 23 zł i dezodorant 10 zł
  13. Eveline krem glicerynowy 3 zł
  14. Isana kremy do rąk, też 5% mocznika 4 zł
  15. Garnier mineralny dezodorant 9 zł
  16. Fa żel pod prysznic 8 zł - mam wersję z olejem arganowym, leżakuje w zapasach.. zrobili też takie mydło za nieco ponad 1 zł
  17. Alterra żel pod prysznic 6 zł
  18. Promocja Always ultra, wkładki gratis
  19. Ecotools do podkładu 27 zł
  20. Okazja dnia 6.02 Olay na dzień 15 zł
Ciekawe co będzie w gazetce "walentynkowej" ;) Ja mam nadmiar wszystkiego, więc te promocje mnie nie ruszają. Myślicie, że te ceny za podkłady są OK? Chyba tylko Affinitone jest w miarę sensowny, bo reszta kosztuje jednak dużo. Tak mi się wydaje...

11 komentarzy:

  1. Kochana, Affinitone w Naturze za 18.99, tak mi coś mignęło dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi. No właśnie. Dlatego fajne są te posty, zawsze ktoś mnie uświadomi. Ostatnio miałam taki dzień, w którym przepłaciłam za 2 rzeczy. Sporawo. I szlag mnie chciał trafić, ale oddechnęłam i OK. Ale kurde, dobrze jest znać ceny takich produktów nietypowych, bo naprawdę można sporo zaoszczędzić.

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć że są jakieś interesujace promocje. Jutro obejrze gazetke promocyjna. Dzieki za ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekam na walentynkową gazetkę ;) W tej nic mnie nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi nie wpadło w oko... Może na walentynki coś mnie ruszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom, ja się wybiorę po serum eveline, ale do kaufa. Widziałam dzisiaj za 11,99, a nie wiedziałam, bo nie pamiętałam, jaka ma być promocja w rossie. Teraz już wiem i kauf wygrywa. Moja pupa polubiła chłodzenie, więc co jej będę żałować.
    Zastanawiam się jeszcze nad promocją płatków Cleanica (te z biedzi już mi się kończą). Hm, hm.
    Podkłady. Żaden mnie nie pociąga. Jeszcze mam trochę zapasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *widziałam, a nie wzięłam

      Usuń
    2. ja mam jeszcze 2 tubki. ostatnio nie mam ochoty się balsamować.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...